Geplaatst: 27 december 200420 jaren comment_69357 Hey mensen... Ik heb een hele tijd niet meer ge mta'et en aan mIRC scripting gedaan. Maar ik was bezig met een nieuwe *.mrc bestand. Maar die deed het niet. Volgens Furi0uz werkte het nu met signals. Dat als ik ook in scripting.html Maar ik heb nu bijv. dit: on *:SIGNAL:mta.command: { if($3 = !say) { mta say $1 Hello } } Zelfs dat werkt niet. Kan iemand deze corrigeren want dan snap ik hoe het in elkaar zit. [edit] Ik weet het al het moest dit zijn: on *:SIGNAL:mta.command: { if(!say = $3) { mta.say $1 Hello } } Bewerkt: 27 december 200420 jaren door Jarno Rapport
Geplaatst: 27 december 200420 jaren comment_69737 eej, uhm.....je moet een bpaalde code intypen bij MTA:mA... misschien helpt dit forum ook... Scripts Info: Hoe zet je ze erop.... zoniet moet je maar ff wat er bij posten en dan krijg je vanzelf antwoord daar... groeten :rolleyes: Rapport
Geplaatst: 27 december 200420 jaren Auteur comment_69747 Ik weet al hoe het moet. Slotje a.u.b. Rapport
Hey mensen...
Ik heb een hele tijd niet meer ge mta'et en aan mIRC scripting gedaan.
Maar ik was bezig met een nieuwe *.mrc bestand.
Maar die deed het niet.
Volgens Furi0uz werkte het nu met signals.
Dat als ik ook in scripting.html
Maar ik heb nu bijv. dit:
Zelfs dat werkt niet.
Kan iemand deze corrigeren want dan snap ik hoe het in elkaar zit.
[edit]
Ik weet het al het moest dit zijn:
Bewerkt: door Jarno