Jump to content
Geplaatst:
comment_763385

uitleg topic:

ik heb dit topic aangemaakt omdat ik nooit zo goed weet waar ik met dit soort informatie naartoe moet en in het feiten topic staat het ook zo overbodig als feit. en omdat je een radiocommersial die bekend is gemaakt of een nummer op de radio moeilijk een feit kan noemen. als je toevallig een nieuw spotje weet te melden is dat toch niet meteen een feit dat is gewoon een detail. maar als er een topic voor is maak je een hele versameling commersials een nieuwe nummers. ik stop met dit topic als het spel uit is want dan word dit een beetje te veel werk voor mij dus dan zoek je het zelf maar uit. en alvast bedankt voor de hulp van het opgeven van informatie.

overige informatie:

- allerlei soorten muziek zullen voorkomen op de diverse radiostations; 70's, 80's, 90's maar ook moderne rap en rock zijn genoemd

- vooral onbekende liedjes zullen erin voorkomen; Rockstar zoekt niet naar dure licenties maar naar muziek die bij de stijl past.

bekende spotjes:

- playstation magazine meld een radio commersial in het spel van americans next top hooker waarin in gezegt werd dat cindy won, waarop zij zei: "I'm the next top hooker, so fuck you bitches!" "ik ben de volgende top hoer,dus f.y.b.

- From the people who brought you the Domestobot, we proudly present El Comercio Roboto! It's the robotic future... from south of the border! 'Politicians may demand illegal aliens leave the country, but I want a Mexican gardener I can ogle!' El Comercio Roboto! You little devil. He can mow the lawn, if you know what I mean! Comes with six different attachments!

vertaling door http://world.altavista.com/?url(translationsite) met kleine aanpassing om vage vertalingen te verbeteren.:::Van de mensen die u Domestobot brachten, stellen wij trots El Comercio Roboto voor! Het is de robotachtige toekomst... van over de zuidgrens! De ' politici kunnen de onwettige vreemdelingen eisen het land te verlaten, maar ik wil een Mexicaanse tuinman ik presenteer u!' El Comercio Roboto! jij kleine duivel. Hij kan het gazon maaien, als u weet wat ik bedoel! Komt met zes verschillende aankoppelingstukken!

bekende nummers/artiesten:

- Fela Kuti-Sorrrow met Tears & Blood is gehoord tijdens de demo (beluisteren kan hier.)

- een aantal liedjes van Ruslana, de Oekraïense winnares van het Eurovision Song Festival 2004, komer voor. Tevens zal ze de voice-acting van een personage verzorgen

bekende radiostations:

- We Know The Thruth WKTT (afkorting moet volgens mij op wicked lijken kwa uitspraak)link teaser website

- vladivostok fm (oost-Europees)

-IF99 (funk en afro-beat)

Bewerkt: door IV trailer

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_909063

Hoewel het eerste topic over de radiostations nog dateerde van 30 augustus 2007 (laatste post) en het daar feitelijk meer over de inhoud van de zenders ging dan over de zenders zelf (en het tweede topic vooral dit laatste belichtte) zag ik voldoende grond ze toch samen te voegen tot 1 grote. Alles met betrekking tot radiozenders, commercials, jingles, playlists etc etc etc kun je hier dus kwijt, blijft alles mooi bij elkaar :Y

Geplaatst:
comment_911969

als je bij radio vladivostock een hoofdtelefoon gebruikt krijg je een zalig stereo effect probeer maar :D ik moest dit eventjes kunnen post omdat ik het zo goed vind :D en ik hoop ok dat er een punk/rock/punkrock radio zender komt mijn lievelings muziek of metal zou wel zalig zijn :D en ook meer liedjes want in de vorige gta's was de playlist nogal snel voorby vond ik

Bewerkt: door moonbaby0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.