Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_764996 weet iemand hoe ik een sami script kan maken voor autos en ook met meedere autos alvastbedankt
Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_765093 Goede vraag, kan iemand die hier iets van weet ineens een tutorial maken als deze daar zin in heeft ? Ik zou dit graag willen weten als ik bijvoorbeeld m'n GTA mods aan een vriend wil geven hoe dit zo moet. .:TOM:.
Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren Auteur comment_765101 Goede vraag, kan iemand die hier iets van weet ineens een tutorial maken als deze daar zin in heeft ? Ik zou dit graag willen weten als ik bijvoorbeeld m'n GTA mods aan een vriend wil geven hoe dit zo moet. .:TOM:. ik vraag alleen maar of iemand kan helpen en als dat niet goed is weet ik het ook niet meer
Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_765111 En ik zeg gewoon of iemand dan ineens een tutorial kan schrijven en de rest lees je zelf maar 2 posts terug.. Lees eerst goed voor je iets zegt.. .:TOM:.
Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren Auteur comment_765194 En ik zeg gewoon of iemand dan ineens een tutorial kan schrijven en de rest lees je zelf maar 2 posts terug.. Lees eerst goed voor je iets zegt...:TOM:. ik vraag niet voor een tut maar voor een uitleg en het hoeft niet te worden geschreven een link is ook goed
Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren comment_765208 Ik zei daarjuist lees eerst iets goed .... Ik wil je niet beledigen maar 2 keer na elkaar ... IK ZOU graag WILLEN dat iemand een tutorial geeft of schrijft ! .:TOM:.
Geplaatst: 29 augustus 200717 jaren Auteur comment_765230 Ik zei daarjuist lees eerst iets goed .... Ik wil je niet beledigen maar 2 keer na elkaar ... IK ZOU graag WILLEN dat iemand een tutorial geeft of schrijft ! .:TOM:. ok dan hoop ik dat ie komt
Geplaatst: 31 augustus 200717 jaren comment_766154 Er bestaan al tuts over SAMI. Maar wel in heel andere talen, zoals Duits. Ken je geen Duits, dan kun je het hierbij laten. Ken je toch Duits? >>KLIK<<
weet iemand hoe ik een sami script kan maken voor autos
en ook met meedere autos
alvastbedankt