Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_766832 Ik heb dus net World of Warcraft gehaald, maar nu weet ik niet welke ik moet kiezen. Ik zat te denken aan een Human Rogue of een Human Warlock. Zijn dit goede keuzes, zo ja, waarom dan?
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_766833 Ach. Alliance is een mietjes side! Alles is lief en harmonieues (ofzo ) Als ik jou was had ik een Orc Warlock of Undead Rogue genomen. Als je op een PvP server gaat had ik zeker rogue gekozen EDIT: Ik heb zelf een lvl 70 Warlock gehad op Blizzard servers ofc, maar dat wordt op lvl 70 beetje saai. Want het blinkt nergens echt in uit... Niet in PvP en niet in PvE Bewerkt: 1 september 200717 jaren door T@rget
Geplaatst: 1 september 200717 jaren Auteur comment_766835 Ik heb nog niks gekozen, dus ik kan nog altijd naar de Horde overstappen. Maar ik denk dat ik toch ga voor de Human Rogue.
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_766836 Deze vraag is al eens gesteld in dit topic "WoW vraagje". Ik denk dat je daar wel je antwoord kan vinden, lukt het niet, vraag het dan maar gewoon weer .
Geplaatst: 1 september 200717 jaren Auteur comment_767250 Ow, wist ik niet. Maar ik heb al gekozen, en het is een Human Rogue geworden. Ik ben nu al lvl 6 en hij bevalt me erg goed dus ik denk dat ik goed heb gekozen
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_767366 Allience. Mijn vrienden raadden mij aan een undead warlock te nemen, en dat gaat best goed nu.
Geplaatst: 4 september 200717 jaren comment_769728 Welke WOW heb je gekocht? Er is er maar 1. en een Expansion.
Geplaatst: 14 september 200717 jaren comment_775655 Ach. Alliance is een mietjes side! Alles is lief en harmonieues (ofzo ) Als ik jou was had ik een Orc Warlock of Undead Rogue genomen. Als je op een PvP server gaat had ik zeker rogue gekozen EDIT: Ik heb zelf een lvl 70 Warlock gehad op Blizzard servers ofc, maar dat wordt op lvl 70 beetje saai. Want het blinkt nergens echt in uit... Niet in PvP en niet in PvE Waarom praten jullie over mij? Ik weet niet of dit een grap is maar iig Blizzard is de maker van World of Warcraft. Kan iemand me uitleggen wat dat PVP of PVE is? PVP = Player vs. Player & PVE = Player vs. Environement (Thanks to XarX) Player vs Player is dus tegen een andere player spelen, terwijl enemy tegen een NPC (geen player) speelt. Ik weet niet zeker of je hiermee de Reals bedoelt, doe je dat wel, leg ik die wel uit . Bewerkt: 14 september 200717 jaren door Youp
Geplaatst: 14 september 200717 jaren comment_775658 PVP = Player vs. Player & PVE = Player vs. Enemy. Player vs Player is dus tegen een andere player spelen, terwijl enemy tegen een NPC (geen player) speelt. Ik weet niet zeker of je hiermee de Reals bedoelt, doe je dat wel, leg ik die wel uit . Het is Player vs Enviroment en niet Enemy
Ik heb dus net World of Warcraft gehaald, maar nu weet ik niet welke ik moet kiezen. Ik zat te denken aan een Human Rogue of een Human Warlock. Zijn dit goede keuzes, zo ja, waarom dan?