Geplaatst: 2 september 200717 jaren comment_767733 Hallo Ik heb een San Andreas Racebaan gedownload alleen ik weet niet hoe ik hem in het spel moet zetten. Dit is het readme: F1 Shanghai International Circuit MOD ===================================================== Circuit MOD To make this version : V3.1.5 (update will continue to update) :Shanghai F1 racing MOD rider fantasy island for one-fourth of the total project period, which is the first wave,stadiums in accordance with the "Shanghai International Circuit F1" to see pictures and routes data by hand. making use of the time at 38 hours-40 hours plus =================================================== installation : hjp to "X:\San Anddreas\data\maps\" gta.dat to "X:\San Anddreas\data\" installation :Decompression hjp kits will be available within the package to the list of data/maps gta installation package then under the cover gta gta.dat catalog data catalog can be installed.F1 racing venue for the beach Ferris wheel LA Office.Thank you wish to play ~! happy with the support of the MOD this is GTA-SA version . Maar ik zag al dat je niks met de IMG-Tool moet doen. En weten jullie ook waar hij dan staat op welke plek? En hoe verwijder je hem? Alvast bedankt . MVG, gtaman122
Geplaatst: 2 september 200717 jaren comment_767737 De reden dat je geen IMG-tool gebruikt, is omdat het (waarschijnlijk) alleen maar objecten bevat die al in het spel aanwezig zijn. Anders zou je wél IMG-tool moeten gebruiken. Want wat ik opmaak uit de readme, is dat er maar 2 bestandjes in zitten? Zo ja, doe dan het volgende: 1) pak het pakketje uit 2) maak een back-up van het bestandje gta.dat (in de map: X:\San Anddreas\data) 3) plaats het bestand gta.dat uit het pakketje in diezelfde map 4) plaats het andere bestand in de map "X:\San Anddreas\data\maps" Verwijderen is simpel als je de backup van gta.dat nog hebt. Dan moet je gewoon je oude gta.dat weer terugplaatsen op de plaats waar de gta.dat van de mod stond. Daarnaast moet je het andere bestandje ook gewoon verwijderen. Succes
Geplaatst: 2 september 200717 jaren Auteur comment_767775 De reden dat je geen IMG-tool gebruikt, is omdat het (waarschijnlijk) alleen maar objecten bevat die al in het spel aanwezig zijn. Anders zou je wél IMG-tool moeten gebruiken. Want wat ik opmaak uit de readme, is dat er maar 2 bestandjes in zitten? Zo ja, doe dan het volgende:1) pak het pakketje uit 2) maak een back-up van het bestandje gta.dat (in de map: X:\San Anddreas\data) 3) plaats het bestand gta.dat uit het pakketje in diezelfde map 4) plaats het andere bestand in de map "X:\San Anddreas\data\maps" Verwijderen is simpel als je de backup van gta.dat nog hebt. Dan moet je gewoon je oude gta.dat weer terugplaatsen op de plaats waar de gta.dat van de mod stond. Daarnaast moet je het andere bestandje ook gewoon verwijderen. Succes Ik kom niet verder met de maps dat snap ik niet helemaal. Ik heb de MAP met bestandjes erin en die MAP heet HJP moet die map naar maps? En ik heb nog dingen genaamd rader voor GTA3.IMG. Anders als jullie willen moeten jullie de mod downloaden. Hier is de link van de download . Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt MVG, gtaman122
Geplaatst: 2 september 200717 jaren comment_767786 Je hebt hiervoor wel degelijk de IMG tool nodig, om de txd files uit te pakken in gta3.img. Klik hier voor een tutorial. Dit is om de bestandjes van de mod in het spel te zetten. Maar, nu staan ze natuurlijk nog niet op de goede plaats. Daar is de map "HJP" voor. Die map moet je dus uitpakken in de map "maps" in GTA San Andreas\Data. Op deze manier wordt de baan ergens geplaatst. Tot slot moet je nog even ervoor zorgen dat het spel die bestandjes lezen. Dat moet je doen door de gta.dat toe te voegen aan de map "GTA San Andreas\Data". Hopelijk is het zo duidelijk. Je moet dus wél de IMG-tool gebruiken, aangezien er bestandjes worden gebruikt die nog niet in het spel zelf zitten.
Geplaatst: 10 december 200717 jaren comment_840484 Ik heb ff vraagje, heb alles gedaan zoals het hier staat uitgelegd, echter als ik hem opstart loopt hij in het begin van het laadbalkje al vast en sluit het spel af, haal ik de gta.DAT file uit de data map dan zie ik het circuit wel op de map staan maar als ik er naartoe rijd is hij er niet. iemand enig idee hoe dit kan of beter nog hoe ik dit op kan lossen. alvast bedankt
Geplaatst: 12 december 200717 jaren comment_841343 Ik heb ff vraagje, heb alles gedaan zoals het hier staat uitgelegd, echter als ik hem opstart loopt hij in het begin van het laadbalkje al vast en sluit het spel af,haal ik de gta.DAT file uit de data map dan zie ik het circuit wel op de map staan maar als ik er naartoe rijd is hij er niet. iemand enig idee hoe dit kan of beter nog hoe ik dit op kan lossen. alvast bedankt niemand?
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren comment_914694 Ik heb ff vraagje, heb alles gedaan zoals het hier staat uitgelegd, echter als ik hem opstart loopt hij in het begin van het laadbalkje al vast en sluit het spel af,haal ik de gta.DAT file uit de data map dan zie ik het circuit wel op de map staan maar als ik er naartoe rijd is hij er niet. iemand enig idee hoe dit kan of beter nog hoe ik dit op kan lossen. alvast bedankt niemand? he, dit probleem heb ik ook. De fout zit in de .DAT-file, maar ik kan niet vinden waar. heeft iemand een idee??
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren comment_914702 Ik weet het niet zeker, maar open gta.dat Zoek naar IPL DATA\MAPS\hjp\hjp533.IPL Verwijder dat. Zoek naar IPL DATA\MAPS\country\countryW.IPL Zet daaronder IPL DATA\MAPS\hjp\hjp533.IPL Soms werkt dit met map-mods. Maar ik garandeer niet dat het werkt.
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren comment_914709 Hier heb je ook nog een goede antwoord van KO. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=70308 Precies de zelfde vraag Bewerkt: 18 maart 200817 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren comment_914713 Ik weet het niet zeker, maar open gta.datZoek naar IPL DATA\MAPS\hjp\hjp533.IPL Verwijder dat. Zoek naar IPL DATA\MAPS\country\countryW.IPL Zet daaronder IPL DATA\MAPS\hjp\hjp533.IPL Soms werkt dit met map-mods. Maar ik garandeer niet dat het werkt. bedankt, ik heb het geprobeerd. Het werkt jammer genoeg niet. Ik heb ook geprobeerd om alle verwijzingen naar hpj dingen te verwijderen. Nu start het wel gewoon op, maar zit de mod er natuurlijk niet in verwerkt. Er moet dus wat fout zijn met die verwijzing.
Hallo
Ik heb een San Andreas Racebaan gedownload alleen ik weet niet hoe ik hem in het spel moet zetten.
Dit is het readme:
F1 Shanghai International Circuit MOD
=====================================================
Circuit MOD To make this version : V3.1.5 (update will continue to update) :Shanghai F1 racing MOD rider fantasy island for one-fourth
of the total project period, which is the first wave,stadiums in accordance with the "Shanghai International Circuit F1" to
see pictures and routes data by hand. making use of the time at 38 hours-40 hours plus
===================================================
installation :
hjp to "X:\San Anddreas\data\maps\"
gta.dat to "X:\San Anddreas\data\"
installation :Decompression hjp kits will be available within the package to the list of data/maps gta installation package
then under the cover gta gta.dat catalog data catalog can be installed.F1 racing venue for the beach Ferris wheel LA
Office.Thank you wish to play ~! happy with the support of the MOD
this is GTA-SA version .
Maar ik zag al dat je niks met de IMG-Tool moet doen.
En weten jullie ook waar hij dan staat op welke plek?
En hoe verwijder je hem?
Alvast bedankt
.
MVG,
gtaman122