Jump to content

Groot leeftijdsverschil in relaties


Youp

Recommended Posts

Wat vinden jullie van relaties met een groot leeftijdsverschil?

Het punt wat me op dit moment erg bezig houdt is relaties met grote leeftijdsverschillen. En vanaf welke leeftijd kan een groot leeftijdsverschil?

Meestal is de man toch wel wat ouder dan de vrouw. Mannen van 30 hebben tegenwoordig relaties met meisjes van 18 en dat wordt allemaal goedgekeurd. Maar dat komt ook omdat meiden meestal veel eerder volwassen zijn dan jongens. Daarbij zijn er weinig meiden en vrouwen die met een jong ventje willen lopen.

Daarom vond ik het ook zo vreemd dat ik hoorde en later ook op het forum las dat Bradley H. en Mirrrrr samen wat hebben. Ik had Mirrrr sowieso niet zo ingeschat dat ze een relatie zou nemen met een jongen die veel jonger is dan zij.

Eigenlijk vind ik dat ze hem een beetje misbruikt... Ik heb niks tegen Bradley en Mirrrr (integendeel zelf..) dit is dus geen aanval maar een mening.

Wat is jullie mening hierover?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sevaboy

    9

  • Steel Dogg

    6

  • PatrickW

    5

  • Sandra

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een leeftijdsverschil is natuurlijk niet erg (mijn ouders verschillen 4 jaar) maar het moet natuurlijk niet gestoord worden, bijvoorbeeld van die vrouwen van in de 30 ofzo die met een multimiljardair van in de 70 trouwt is natuurlijk gestoord of niet dan. Maar het ligt ook weer aan de leeftijden van beide personen, mijn zus van 14 heeft al wel eens iets gehad met iemand 18, dat is anders als iemand van 22 en iemand van 26.

Greetz :sigaar:

@Dutchy: Absoluut :)

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Als je jong bent, en een groot leeftijdsverschil hebt, valt dat erg op. Laten we als voorbeeld nemen: Een jongen van 13 neemt met een meisje van 16. Dat valt niet zo snel meer op als je 23 bent en je vrouw 26 is ;). Dan is het ook niet zo raar meer :Y

@Mooi gezegd, Dutchy :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Kort maar krachtig antwoord: liefde heb je niet voor het uitzoeken, het overkomt je gewoon... :Y

Precies, liefde is een van de dingen in het leven waar je niet echt invloed op kan uit oefenen. Op dit moment ben ik verliefd op een meisje die 3 jaar ouder is dan ik, haar leeftijd kan mij niet veel schelen. Leeftijdverschillen maken in principe niks uit, het gaat of die personen op dezelfde golflengte zitten qua karakter. Een karakter zit niet vast aan leeftijd. De een is ouder en net zo vitaal als iemand van 25 en de ander is 25 en gedraagt zich als iemand die 65 is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind een leeftijdsverschil ook inderdaad niet zo'n groot probleem. Maar dan moet de man wel ouder zijn, oudere vrouwen die met een jong kereltje aanpappen zijn over het algemeen tamelijk zielig.

Maar eigenlijk is het tegen m'n principes om op geruchten te reageren. Ik heb nog nergens een verlovings aankondiging gezien. Dus wie zegt uberhaupt dat Mirrrrr misbruikt maakt van Bradley, zonder bevestiging van een van die twee blijven het gewoon geruchten.

Link to comment
Delen op andere websites

Youpje, je bent weer bezig :schater: . Youp, jij mag toch altijd het beste van het beste weten, niets om mee te pesten, als hij maar niet onder de 16 is en al sex[/font] met Mirrr heeft. Dan is dat verkrachting van de eerbaarheid, en daar krijg je celstraf van. Dus van mij maggen ze al die liefdesdingen doen, maar ik wil er maar op wijzen, als Bradley onder de 16 sex[/font] met Mirrr heeft, dan is Mirrr de schuldige.

Link to comment
Delen op andere websites

Youpje, je bent weer bezig :schater: . Youp, jij mag toch altijd het beste van het beste weten, niets om mee te pesten, als hij maar niet onder de 16 is en al sex[/font] met Mirrr heeft. Dan is dat verkrachting van de eerbaarheid, en daar krijg je celstraf van. Dus van mij maggen ze al die liefdesdingen doen, maar ik wil er maar op wijzen, als Bradley onder de 16 sex[/font] met Mirrr heeft, dan is Mirrr de schuldige.

Maar denk je dat ze dat doet? :schater: Dan ben je wel erg gek in je hoofd, om op die leeftijd al te doen :puh:

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Youpje, je bent weer bezig :schater: . Youp, jij mag toch altijd het beste van het beste weten, niets om mee te pesten, als hij maar niet onder de 16 is en al sex[/font] met Mirrr heeft. Dan is dat verkrachting van de eerbaarheid, en daar krijg je celstraf van. Dus van mij maggen ze al die liefdesdingen doen, maar ik wil er maar op wijzen, als Bradley onder de 16 sex[/font] met Mirrr heeft, dan is Mirrr de schuldige.

Maar denk je dat ze dat doet? :schater: Dan ben je wel erg gek in je hoofd, om op die leeftijd al te doen :puh:

Ik denk niets, ik weet niets, maar ik wel er hun alleen op wijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Youpje, je bent weer bezig :schater: . Youp, jij mag toch altijd het beste van het beste weten, niets om mee te pesten, als hij maar niet onder de 16 is en al sex[/font] met Mirrr heeft. Dan is dat verkrachting van de eerbaarheid, en daar krijg je celstraf van. Dus van mij maggen ze al die liefdesdingen doen, maar ik wil er maar op wijzen, als Bradley onder de 16 sex[/font] met Mirrr heeft, dan is Mirrr de schuldige.

Maar denk je dat ze dat doet? :schater: Dan ben je wel erg gek in je hoofd, om op die leeftijd al te doen :puh:

Geloof me, dat een vrouw van die leeftijd geen relatie begint zonder dat wat seva bedoeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmms, ja, als je echt wat voor elkaar voelt, dan is het ook echte liefde.

Dus meeste mensen zeggen: "Dan maakt leeftijd niks meer uit."

Maar ik vind het eigenlijk wel best raar klinken, zoals hierboven, Sandra[NL] was 14, en haar vriend was 19, daar zit toch een bijhoorlijk groot verschil in.

Maarja, wederom, het gaat er om dat je wat voor elkaar voelt :)^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...