Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The Movie's Topic

The Movie's Topic

Dit is een topic waar je over films ken praten die net in de bioscoop uit zijn of film die je hebt gezien. Je ken ook vragen aan elkaar stellen over films. Laat aan iedereen het nieuws horen welke film je leuk vind en meschien kunnen jullie filmpjes over films laten zijn. :) Meschien vind dan iemand "Ha die film lijkt me spannend meschien ga ik het huren". Dus post hier op los. :*D Ik vind zelf 300 een goede film met veel gevechten en over Spartanen. :dans: Of je ken trailers of filmpjes sturen van een film. Dat ken je ook doen. En praat lekker gezellig over films. Je ken natuurlijk ook over programma's hebben zoals, South Park, CSI, of andere dingen. Veel plezier!. :tu:

Of je ken zeggen ook welke films je allemaal hebt, of welke je hebt geleend of welke je nu te leen hebt. Of wie er vaak naar de vidoetheek gaat of films te huren, alles kan.

Maar wel aardig tegen elkaar zijn. En elkaar respecteren.

Edited by Rene-GTA

  • Replies 31
  • Views 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ehm heeft iemand die film van gister gezien the siege ??? was egt heel gaaf en actueel ging over moslimterroristen die aanslagen plegen in new-York en dan komt zo het leger new-York binnenvallen _O_ vet vet en nog eens vet

  • Author
Ehm heeft iemand die film van gister gezien the siege ??? was egt heel gaaf en actueel ging over moslimterroristen die aanslagen plegen in new-York en dan komt zo het leger new-York binnenvallen _O_ vet vet en nog eens vet

Ik niet maar het lijkt me wel een fette film. :Y

Edited by Rene-GTA

Op sbs 6 is toch James bond maand?

Volgens mij wel ja maar komop al die films zijn al zo een 1000 keer langsgeweest en een james bond week is nou ook niet echt origineel bedacht heb ze trouwens allemaal al gezien.

Volgens mij wel ja maar komop al die films zijn al zo een 1000 keer langsgeweest en een james bond week is nou ook niet echt origineel bedacht heb ze trouwens allemaal al gezien.

Nou ik heb anders heel veel james bond films nog niet gezien. :N

En ik heb het over een james bond maand en niet een week.

Ehm heeft iemand die film van gister gezien the siege ??? was egt heel gaaf en actueel ging over moslimterroristen die aanslagen plegen in new-York en dan komt zo het leger new-York binnenvallen _O_ vet vet en nog eens vet

Ja dit was zeker een vette film.

Het was een goed verhaal met veel actie en spanning.

Het einde was ook wel leuk.

Heeft iemand gister avond die film gezien over Piranhas ? :cya:

  • Author

Ja dit was zeker een vette film.

Het was een goed verhaal met veel actie en spanning.

Het einde was ook wel leuk.

Heeft iemand gister avond die film gezien over Piranhas ? :cya:

Ik een stukje op Veronica toch? Dat sukje dat al piranjas of die houten vlot gingen bijten, die mensen onsnapte net. :schater:

Edited by Rene-GTA

Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt.

Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt.

Ik vind dat echt een van de meest achtelijke films ooit gemaakt.

Maja dat is mijn mening.. :cya:

Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt.

Ik vind dat echt een van de meest achtelijke films ooit gemaakt.

Maja dat is mijn mening.. :cya:

En waarom dan?

Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt.

Ik vind dat echt een van de meest achtelijke films ooit gemaakt.

Maja dat is mijn mening.. :cya:

En waarom dan?

Omdat er na die film kei veel mensen in mijn omgeving tegen zwarte zijn geworden.. :?

Vanavond komt The Bourne Identity. Ik heb hem al zo verschrikkelijk vaak gezien, maar het blijft gewoon een leuke, goeie film. Gaan jullie hem ook kijken ?

Nou mijn favoriete film is American History X heeft iemand die gezien? En nee denk nu niet dat ik neonazi ben want het gaat juist over een sjap die in de gevangenis met een neger omgaat en dan niet meer neonazi wil zijn en uit zijn gang stapt.

Ik vind dat echt een van de meest achtelijke films ooit gemaakt.

Maja dat is mijn mening.. :cya:

En waarom dan?

Omdat er na die film kei veel mensen in mijn omgeving tegen zwarte zijn geworden.. :?

Haha dan hebben ze die film echt totaal verkeerd opgevat want ten eerste zijn als je goed naar die toespraken van Derek luistert zijn toespraken ongelooflijk argumentloos en nergensopslaand, en is de boodschap toch wel ff wat anders. Wat een sukkels bij jou in de straat. :7

Edited by Clowntje_93

Vanavond komt The Bourne Identity. Ik heb hem al zo verschrikkelijk vaak gezien, maar het blijft gewoon een leuke, goeie film. Gaan jullie hem ook kijken ?

Ja ik ga hem kijken met me pa en dan gaan we samen ook naar de bioscoop :puh: soort vaders-zoon relatie maar moet een beetje tijd inhalen want ik ben eigenlijk alleen maar bij mijn vrienden. en heb mij pa een beetje 'verwaarloost' :$

  • Author

Mijn favoriete film is 300 :dans:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.