Jump to content
Geplaatst:
comment_778076

The Movie's Topic

Dit is een topic waar je over films ken praten die net in de bioscoop uit zijn of film die je hebt gezien. Je ken ook vragen aan elkaar stellen over films. Laat aan iedereen het nieuws horen welke film je leuk vind en meschien kunnen jullie filmpjes over films laten zijn. :) Meschien vind dan iemand "Ha die film lijkt me spannend meschien ga ik het huren". Dus post hier op los. :*D Ik vind zelf 300 een goede film met veel gevechten en over Spartanen. :dans: Of je ken trailers of filmpjes sturen van een film. Dat ken je ook doen. En praat lekker gezellig over films. Je ken natuurlijk ook over programma's hebben zoals, South Park, CSI, of andere dingen. Veel plezier!. :tu:

Of je ken zeggen ook welke films je allemaal hebt, of welke je hebt geleend of welke je nu te leen hebt. Of wie er vaak naar de vidoetheek gaat of films te huren, alles kan.

Maar wel aardig tegen elkaar zijn. En elkaar respecteren.

Bewerkt: door Rene-GTA

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_869652

Ik heb I am legend gezien in de cinema en vind nogal goed. Er zit enkele schrik momenten waar ik en mijn vriend moesten hard geschrokken :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.