Jump to content

Featured Replies

comment_780583

Vanaf de missie 'Black Project' kun je ze vinden in Area 69 en op The Big Ear. Klik hier voor een kaartje op WikiGTA waar ze duidelijker zijn aangegeven. Ik meende dat hij ook nog in de Madd Dogg Mansion lag achter de bank, maar hij staat niet op het kaartje van WikiGTA aangegeven.

Edited by VWO-er

comment_780680
Vanaf de missie 'Black Project' kun je ze vinden in Area 69 en op The Big Ear. Klik hier voor een kaartje op WikiGTA waar ze duidelijker zijn aangegeven. Ik meende dat hij ook nog in de Madd Dogg Mansion lag achter de bank, maar hij staat niet op het kaartje van WikiGTA aangegeven.

ja het klopt dat hij ook In madd doggs mansion ligt

ik heb hem daar i.i.g. al een keer gezien ;)

comment_780694

In de PS2 versie ligt hij níet bij de Big Ear. Heb je deze, bespaar je moeite. Er ligt nog wel een Thermal goggle in Zero's RC Shop. Deze ligt rechts achteraan. De 'bril' in Madd Doggs Mansion licht een Night Vision, geen Thermal goggle. :)

Ze staan overigens niet op de Wiki kaartjes omdat ze in Interieurs liggen en die komen niet overeen met de werkelijke wereld.

Edited by ASPHALT

comment_781729
Nou dat hoop ik niet :N

Weet je wel zeker dat je de missie 'Black Project' al gedaan hebt? Het is anders logisch dat je Thermal Goggles (Oftwel Infrarood bril) niet kan vinden, dit is op te maken uit de bovenstaande post van VWO-er. Je zal t/m die missie moeten spelen wil je ze hem gebruiken/ hebben.

• 2 weeks later...
  • Author
comment_789414

Heey

Sorry dat ik zoon oude topic naar boven haal.

IK heb de missie Black Project gehaald dus ik heb nu de infrarood bril.

Maar die is helamaal nie leuk dus ik wil graag weten waar ik de nachtkijker kan vinden op die berg niet de The Big Ear maar die andere.

IK zou het graag willen weten.

Alvast bedankt :puh: