Geplaatst: 26 september 200718 jaren Er zijn idd verschillende factoren die een rol spelen voor een succesvolle date met een zo hoog mogelijke progress per date, houd rekening met het volgende: verzamel eerst >alle oesters< zorg voor een hoog sex-appeal gehalte, dit kan met: >kapsel<, >kleding< en >tattoo's< maar de grootste invloed op de sex-appeal waarde komt van bepaalde auto's zoals bijvoorbeeld de >Slamvan< en de >Buffalo< neem voor haar >een kado< mee en geef deze aan haar zorg ervoor dat de date plaatsvind in een gebied dat ze fijn vind (dit zal ze zelf aangeven tijdens de date) zorg dat je van koffie houd succes
Geplaatst: 26 september 200718 jaren Wie=haar? Denise, Barbara, Millie, Katie, ofzo? Met een heli zul je niet veel verder komen En hoezo kom je niet verder? Is het te moeilijk? Wat duidelijker graag ik vlieg al met de heli naar etentjes en naar disco's dat gaat sneller maar ik kom met rondrijden niet veder
Geplaatst: 26 september 200718 jaren Dan moet je precies zo hard rijden als ze wil. Als ze zegt 'CJ you're too slow' dan moet je harder gaan rijden. Zegt ze iets als 'Slow down CJ' dan moet je zachter gaan rijden. Als je dit maar lang genoeg volhoudt is je date voltooid
Geplaatst: 27 september 200718 jaren Bij sommige dames is het vrij lastig om de goede snelheid te vinden die ze prettig vinden, als dat zo is raad ik je aan om achteruit te rijden i.p.v. vooruit. De snelheid die je achteruitrijdend kan halen wordt door sommige dames als prettig ervaren. Wat je ook kan doen: opnieuw laden en een nieuwe date starten. Herhaal dit dan totdat de gewenste date zich aanbiedt.
hoe krijg je dat behalve met barbara barbara is dood