Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Harry Potter

ik vind er echt geen reet aan en ik kijk er zowieso niet naar want dan kijk ik eigenlijk naar dat lelijke hoofd van Balk-ellende

  • Replies 82
  • Views 7.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Harry rules man! ;)

Ik kan mezelf best wel wel een beetje een Potteraar noemen! :lol:

ik ben de grootste fan van den harry!!!!!

----niet dus----

Het kan wel leuk zijn, maar de films duren zooooo lang :unsure:

Harry is heeel gaaf trouwens :puh:

echt verschrikkelijk!!!!!!! echt heel slechte films echt voor kleuters.

Maar die emma watson (hermelijn) is wel lekker :D

Jah! :rolleyes:

Doorvoor alleen al ga je als Potter-hater toch naar de film?

Chick-alarm!

(-sexy-fluittoontje-)

Ring ding ding! :rolleyes:

Lekker lekker ding, :rolleyes:

Schuif m' er maar in, :rolleyes:

Die vinger in die ring! :rolleyes: (wie kent het liedje?) :wub:

Edited by Melchior

vroeger vond ik het heeeel gaaf maar nu vind ik er niets meer aan <_<

  • Author
ik ben de grootste fan van den harry!!!!!

----niet dus----

daar ben ik het volledig met je eens

leuk om een gelijk gestemde tegen te komen :D

leuk om een gelijk gestemde tegen te komen :D

Dit is spam Ironfist99.. <_<

Maar Harry Potter is echt alleen geschikt voor Balkenator.. eh Balkenende..

Zó slecht gewoon...

Ik vind de films wel leuk, alleen de boeken zijn beter :huh:

  • Author

afschaffen dat geldtrekkerij want heel die harry potter is geen reet aan

Wat bedoel je met geldtrekkerij?

Het is niet zo dat je als je ernaar toe gaat je een Big Mac, een Cola en een Magnum krijgt ofzo hoor.

Mensen gaan ernaar toe, omdat ze dat leuk vinden...

Je posts zijn echt van topinhoud -_-

Ik heb een hekel aan alle rages... Zodra iets succes heeft, moeten gelijk alle winkels tot de nok toe volliggen met allerhande troep; beeldjes, pennen, schriften, agenda's, bekers, brooddozen, zelfs freak'n BABYSLABBETJES!!! En wat nog erger is: Er zijn ook nog mafketels die die rotzooi kopen! Verzamelen zelfs! :blink:

Ik vind het best dat je in de shop onder de bios wat van die gekke zooi kunt vinden, maar kom op, dit is toch niet normaal meer?

Nee, idd, het wordt overdreven.

Ik hou het ook gewoon op de boeken en films ;)

de boeken zijn wel een literaire verrijking maar de films zijn leuk als die een keer op tv komen ofzo

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.