Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73221 wie heeft een paar codes voor de cheatdisc bij add new cheat daar moet je een code invullen maar weet iemand een code en wat krijg je dan>
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73227 Probeer eens een code uit dit topic en laat even weten of ze werken.
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren Auteur comment_73232 Probeer eens een code uit dit topic en laat even weten of ze werken. iik ga het nu proberen ik laat weten of ze werken!!! i hope so that it works
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73233 Je kunt een swat tank in je garage zetten Edit: ik wil wel een screen postenn maar ik kan niet uploaden en aan een server kom ik echt gauw. maar ik maak wel vast een screen. ik mail hem wel naar brokentable. Bewerkt: 1 januari 200520 jaren door patrickvb
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73235 Probeer eens een code uit dit topic en laat even weten of ze werken.nee ze werken niet ik had het gister al geprobeerd Bewerkt: 1 januari 200520 jaren door dudedude
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren Auteur comment_73238 o trouwens wat werkt er wel dan wat zoderekt heb ik die pokke cheatdisc voor niets gekocht
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren Auteur comment_73266 en trouwens ik heb allen die ultimate disc eh kan die andromade cheat dan ook <_<
Geplaatst: 1 januari 200520 jaren comment_73342 en trouwens ik heb allen die ultimate disc eh kan die andromade cheat dan ook <_< Ik heb niet de cheatdisc maar de ARMAX (en daar is de cheatdisc op gebaseerd) en mijn vraag aan iemand met een cheatdisc gebruiker is dus of die codes wel werken. Kennelijk niet begrijp ik uit jou post (gebruik volgende keer de edit knop om iets toe te voegen ipv. 3 posts achter elkaar). Heb je ook nog andere codes geprobeerd?
wie heeft een paar codes voor de cheatdisc
bij add new cheat daar moet je een code invullen maar weet iemand een code en wat krijg je dan>