hy luuk Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) hoi om te beginnen moet je eerst je data map kopieeren en ergens neer zetten voor als het misgaat (ik had dat niet gedaan en ben nu alles kwijt ) hier kun je de map editor downloaden http://www.frufrufru.wbs.cz/index.php?menu=2 of hier http://grandtheftauto.filefront.com/file/M...n_Andreas;52116 dan moet je hem uitpakken en instaleren als je dat hept gedaan open je hem en dan typ je waar je gta staat dan opent het zich dan moet je visible files dan open je DATA/MAPS/LA/LAs.IPL dan open je Item Placements dan open je weer DATA/MAPS/LA/LAs.IPL anders als je een andere opent gaan ie eerst weer de map die erbij hoor opene dan klik je op het object dan je wild kopieeren en verplaatsen en onhaud het ID numer en de model naam dan zoek je die weer op in de lijst en klik rechtermuis knop Duplicate dan krijg je dit als het goed is nu kun je hem verplaatsen naar waar jij wilt dan druk je aplly nu druk je safe file klaar ! nu staat ie in je gta ik hoop dat je er wat aan hept Bewerkt: 11 oktober 2007 door hy luuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Dat daar nog geen tutorial voor was zeg. Nou ja, het is dan ook niet zo moeilijk verder. Desondanks een erg duidelijke tutorial met mooie afbeeldingen. Je kunt de Map Editor trouwens ook gewoon downloaden op grandtheftauto filefront: klik Dan hoef je niet naar zo'n vage tsjechische site. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Leuke tutorial, netjes uitgelegd met plaatjes enzovoort. Ik heb hem alvast toegevoegd aan de Master Tutorial List. Het zou trouwens mooier staan als die 2 kleine plaatjes ook groot waren. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hy luuk Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2007 Leuke tutorial, netjes uitgelegd met plaatjes enzovoort. Ik heb hem alvast toegevoegd aan de Master Tutorial List. Het zou trouwens mooier staan als die 2 kleine plaatjes ook groot waren.Vriendelijke groeten, DaBeast oke hep ik verbeterd maar de titel lukt niet om te vebeteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2007 Is dit programma ook te gebruiken om de single player map aan te passen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2007 Leuke tut, ik wijzig alleen even de topictitel naar een iets duidelijkere. Keep it up! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2007 Is dit programma ook te gebruiken om de single player map aan te passen? Júist voor de single player map. Kun je er in MTA of SA-MP ook dingen mee dan? Hebben die geen 'eigen' maps? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gen0 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 hoe kun je de gebouwen kleiner maken????ik heb zelf een gebouw gemaakt en die is veel te groot als je m in de map editor zet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 hoe kun je de gebouwen kleiner maken????ik heb zelf een gebouw gemaakt en die is veel te groot als je m in de map editor zet Die gebouwen moet je kleiner maken in het programma waarmee je ze gemaakt hebt (dus zmodeler/3dsmax/sketchup). Een handige maatstaaf is om iets uit SA te importeren in het programma dat ongeveer even groot is, zodat je je eigen model net zo groot kan maken in het programma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gen0 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 hoe kun je de gebouwen kleiner maken????ik heb zelf een gebouw gemaakt en die is veel te groot als je m in de map editor zet Die gebouwen moet je kleiner maken in het programma waarmee je ze gemaakt hebt (dus zmodeler/3dsmax/sketchup). Een handige maatstaaf is om iets uit SA te importeren in het programma dat ongeveer even groot is, zodat je je eigen model net zo groot kan maken in het programma. dat heb ik nu goed maar hoe doe ik de textures als ik m in sketchup heb gemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 dat heb ik nu goed maar hoe doe ik de textures als ik m in sketchup heb gemaakt? Daarvoor staan in de Master Tutorial List tuts speciaal voor Sketchup. In deze bijvoorbeeld wordt halverwege de pagina uitgelegd hoe je textures erop moet plakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fabio000 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 Over de map editor hij crasht als ik las.IPL aankruis en ik wil graag maps modden lukt dus niet kan iemand me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oekelwm Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Als ik een object in een interior naar buiten een interior verplaats, dan is hij opeens non-solid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Je zou er nog van versteld staan hoeveel interior objects er niet solid zijn. Interiors en de objects erin die je ziet in een cutscène van een missie zijn meestal unsolid, om dat je er toch nooit kan komen (normaal gezien ) en zo spaar je weer een COL uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oekelwm Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Je zou er nog van versteld staan hoeveel interior objects er niet solid zijn. Interiors en de objects erin die je ziet in een cutscène van een missie zijn meestal unsolid, om dat je er toch nooit kan komen (normaal gezien ) en zo spaar je weer een COL uit. Ja, maar ik zou denken dat het kantoortje in Madd Dogs Savehouse toch solid is. En ook de eerste verdieping van de Jizzy's Pleasure Domes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.