Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Meerdere plots en 16-speler multiplayer in GTA IV

  • Replies 32
  • Views 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

GTA multiplayer ? ik vraag me af hoe dat in het werk zal gaan... :puh:

Wel leuk. Jammer dat het alleen op die site wordt gezegt.

  • Author
Wel leuk. Jammer dat het alleen op die site wordt gezegt.

ja, ik heb het ook nog nergens anders kunnen vinden

Yes, geen tunnels en bruggen meer!

Bij de vorige GTA's vond ik dat best k*t..

Dan moest je maar gelijk cheats gaan gebruiken om naar het andere stuk land te kunnen gaan!

Multiplayer zal vast ook wel zalig worden... :eten:

Toch zou ik het eigenlijk wel jammer vinden als je geen gebieden meer hoeft vrij te spelen. Vond ik altijd wel leuk om te doen. Dat was voor mij ook altijd een van de redenen om de missies te spelen. Maar daarentegen lijkt de multiplayer me wel weer cool. We zullen wel zien wat het wordt. :cya:

Meerdere plots en multiplayer is wel hip^^

Leuk. :) Lijkt me wel leuk dat je onmiddelijk overal naar toe kan, maar ik hoop niet dat ze al vanaf het begin de missies zullen versprijden over heel LC, want dan zal het veel moeilijker zijn om je weg te vinden... Als je beetje per beetje krijgt gaat dit veel makkelijker, want dan kan je alles beter ontdekken. :puh:

Nu nog maar hopen dat ie op de PC uitkomt.

Ik zie nog wel of dat ik er veel gebruik van ga maken. Persoonlijk vind ik Singleplayer toch eigenlijk altijd wel leuker. Dingen als bijvoorbeeld zuipen zijn leuker met anderen, maar dingen als bijvoorbeeld gamen vind ik persoonlijk leuker om alleen te doen. Heb je ook geen last van al die mensen die óf cheaten óf veel te goed zijn óf veel te slecht.

Mij lijkt dat multiplayer wel vet.

En ik vind het ook niet meer zo erg dat je stukken land moet vrijspelen vond ik meestal wel irritant.

RoMaL

Heb de bevestiging van R* gevonden op internet: Klik Toch nog leuk nieuws voor de tiende verjaardag van GTA :tu: (en voor de oorspronkelijke release datum).

Voor zover ik heb kunnen achterhalen is dat een verhaal dat een Canadese website op een gamebeurs (waar R* zelf helemaal niet officieel aanwezig was) van een R* medewerker zegt te hebben gehoord.

Mij iets te veel onzekerheid en "van horen zeggen" om het zomaar als waarheid aan te nemen. We wachten maar even af, of en wanneer R* het officieel gaat bevestigen.

Meestal zijn die dingen op ps3only.nl wel echt geen geruchten.

Yes, geen tunnels en bruggen meer!

Bij de vorige GTA's vond ik dat best k*t..

Dan moest je maar gelijk cheats gaan gebruiken om naar het andere stuk land te kunnen gaan!

Multiplayer zal vast ook wel zalig worden... :eten:

Daarnaast denken de ontwikkelaars erover om de gehele spelwereld open te stellen vanaf de spelstart.

Daar denken ze dus over, het is nog niet helemaal zeker. Ik kan iig niet wachten, het eerste wat ik ga doen is die MP functie uitproberen. Maar mij lijkt het ook leuker om de hele stad in één keer open te hebben.

Als ze de hele stad zouden vrijgeven doen ze dat om je beter aan heel die stad te laten wennen en dat je er gelijk doorheen kan rijden om heel die stad uit je hoofd te kennen zodat je niet verdwaald :D denk ik.

Yes, geen tunnels en bruggen meer!

Bij de vorige GTA's vond ik dat best k*t..

Dan moest je maar gelijk cheats gaan gebruiken om naar het andere stuk land te kunnen gaan!

Multiplayer zal vast ook wel zalig worden... :eten:

Daarnaast denken de ontwikkelaars erover om de gehele spelwereld open te stellen vanaf de spelstart.

Daar denken ze dus over, het is nog niet helemaal zeker. Ik kan iig niet wachten, het eerste wat ik ga doen is die MP functie uitproberen. Maar mij lijkt het ook leuker om de hele stad in één keer open te hebben.

Mij dus absoluut niet!

Ik vindt het leuker om steeds nieuwere delen vrij te spelen zodat ik wat heb om naar toe tekijken :Y

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.