Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Savehouseicoon in GTA IV

Geplaatst:

Ik denk dat het als een USB stick eruit zal zien. IV speelt zich af in deze tijd en een USB is nu echt helemaal het. :cya:

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 3.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

wat de titel zegy 64 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe zal een Savehouseicoon in GTA IV eruitzien

• Als een cd
      10%
      6
    • Als een USB stick
      16%
      10
    • Als een micro chip
      5%
      3
    • Iets anders
      51%
      31
    • Er komen geen savehouses in IV
      16%
      10

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:

Vooral als je helemaal aan de andere kant van de stad is (als de stad gelijk helemaal beschikbaar is). en als je dan weer terug moet rijden om te saven. Lijkt mij niet erg handig! dan zou het wel makkelijk zijn om via je telefoon te saven.

Geplaatst:

Ik denk dat het icoon het GTA IV logo zal zijn of weer gewoon een huisje..

Geplaatst:
  • Auteur
Vooral als je helemaal aan de andere kant van de stad is (als de stad gelijk helemaal beschikbaar is). en als je dan weer terug moet rijden om te saven. Lijkt mij niet erg handig! dan zou het wel makkelijk zijn om via je telefoon te saven.

Je hebt als er savehouses inkomen toch meer dan een. Ik vind het wel leuk dat je savehouses hebt. Ik denk dat je een paar huizen krijgt, en een paar moet kopen. In het begin krijg je ereen. dat is zeker

Geplaatst:

Ik denk dat de eerste saveplek dat taxi-depot van die neef Roman word en misschien is elk icoontje voor een saveplek uniek omdat ze dan msschien aangeven waar de saveplek is en het makkelijker te herkennen is.

Geplaatst:
  • Auteur
Ik denk dat de eerste saveplek dat taxi-depot van die neef Roman word en misschien is elk icoontje voor een saveplek uniek omdat ze dan msschien aangeven waar de saveplek is en het makkelijker te herkennen is.

Dat kan wel heel goed kloppen

Geplaatst:

Ik denk dat rockstar er geen savehouses inzet. sinds gta3 zitten er savehouses in gta, maar dit is gta4, en ze hebben de boel al zodanig veranderd dat ik denk dat er geen savehouses inkomen zoals we nu kennen.

Geplaatst:

de save icons zijn volgens mij tot nu toe bepaalt aan de tegnologie. je had in de jaren tachtig (vice city) dus cassettebandjes voor de computer. jaren negintig (san andreas) diskettes. na 2000 ( liberty city) CD's.

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:

Het maakt mij niet uit als je het maar duidelijk kan zien.

En ik hoop wel dat savehouses er in blijven want ik vondt het altijd wel grappig dat je zelf kon kiezen waar je woonde. :Y

Geplaatst:

Ik wil savehousen. Dat is cool je kan dan rondlopen. Maar ik denk dat je met de PC kan saven ergens een internetcafé binnen stappen en saven aan de PC lijkt mij wel cool. grtz VCSplayer001

Geplaatst:

Wow er wordt hier echt over de grootste details gediscussieerd :7

Maar goed ik heb USB stick gestemd :D

Geplaatst:
  • Auteur
Een cd ofzo ^^.

Ik weet dat een cd nog veel wordt gebruikt maar daar zit niemand op te w8en als je in 2007 leeft

Geplaatst:

Ik denk ook via de mobiel. ;)

Geplaatst:

Misschien een Blue Ray Disc? :7

Geplaatst:
Misschien een Blue Ray Disc? :7

dat wilde ik net zeggen. maar dan krijg je wel zoon strijd of het HD-DVD word of Bleu Ray.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.