Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mooie Spellen.

Heey k heb een ps2.

k heb San Andreas nattuurlijk ook.

Maar k wil nog een leuk schietspel voor 2 spelers.

Weet iemand nog een paar mooie???

K denk dat k killzone ga kopen maar weet iemand nog meer mooie spellen voor de ps2?? :rolleyes:

Featured Replies

uhm Final Fantasy X is een goed spel

Xlll is ook goed.

Metal gear solid serie

Soul Reaver serie

En teveel om op te noemen.

Postaldude

Call Of Duty is mooi.

En ik raad je de Methal Gear serie aan, heb ik zelf ook.

Heel mooi spel.

Age of Empires III

Is nog vers van de aankondiging, en de screens die uit zijn gekomen zijn bloody mooi.

Nou, ik heb wel geen PS2 maar toch wel een paar keer mee gespeeld en ook san andreasen ik vond dat wel het mooiste spel eigenlijk ( nee niet schijnheilig bedoeld)

maar komt gewoon omdat ik thuis simpelweg geen PS2 heb

Heey k heb een ps2.

k wil nog een leuk schietspel voor 2 spelers.

Shyne Geplaatst op Jan 7 2005, 12:24 AM

  Age of Empires III

:rolleyes:

ik raad metal gear solid aan

  • Metal Gear Solid 2
  • SplinterCell : Chaos Theory
  • Metal Gear Solid 3 : Snake Eather ( was die effe vergeten ^_^ )

Met de nieuwe SC kan je ( volgens mij ) met z'n 2e spelen ( ! ) d.m.v een Co-op die zéér netjes blijkt te zijn ( zoek maar wat video's van de co-op ).

Maar je zult dan wel moeten wachten tot 24 maart 2005 ^_^.

Edited by Hayate

medal of honour pacific assaultworshippy.gif

dat spel is echt mooi gemaakt, heel mooi die zou niet op de ps2 kunnen draaien, soort pearl harbour is het

medal of honour pacific assaultworshippy.gif

dat spel is echt mooi gemaakt, heel mooi die zou niet op de ps2 kunnen draaien, soort pearl harbour is het

PS2 heeft zijn eigen versie van Pacific Assault ( helaas heel slecht ) namelijk ''Rising Sun''.

Eigenlijk is Pacific Assault ''Rising Sun'' voor de PC.

nou er komen een heleboel mooie aan:

juiced

gt4

fifa street(jawel)

deze moet ik en als ik jou was ook hebben

Call of Duty en Brother In Arms die mogen we ook niet vergeten.

Allemaal spellen die lekker wegschieten.

  • Metal Gear Solid 2
  • SplinterCell : Chaos Theory
  • Metal Gear Solid 3 : Snake Eather ( was die effe vergeten ^_^ )

Met de nieuwe SC kan je ( volgens mij ) met z'n 2e spelen ( ! ) d.m.v een Co-op die zéér netjes blijkt te zijn ( zoek maar wat video's van de co-op ).

Maar je zult dan wel moeten wachten tot 24 maart 2005 ^_^.

helemaal mee eens

doen

Heey k heb een ps2.

k heb San Andreas nattuurlijk ook.

Maar k wil nog een leuk schietspel voor 2 spelers.

Weet iemand nog een paar mooie???

K denk dat k killzone ga kopen maar weet iemand nog meer mooie spellen voor de ps2?? :rolleyes:

james bond... medal of honor... battllefield... rainbowsix...

Heey k heb een ps2.

k heb San Andreas nattuurlijk ook.

Maar k wil nog een leuk schietspel voor 2 spelers.

Weet iemand nog een paar mooie???

K denk dat k killzone ga kopen maar weet iemand nog meer mooie spellen voor de ps2?? :rolleyes:

Om voor zijn 2en te spelen hè.....Dat vind ik dan Red Faction 2, best wel een oud spel, maar echt fantastisch voor met zijn 2en. die raad ik aan.

  • 3 weeks later...
Heey k heb een ps2.

k heb San Andreas nattuurlijk ook.

Maar k wil nog een leuk schietspel voor 2 spelers.

Weet iemand nog een paar mooie???

K denk dat k killzone ga kopen maar weet iemand nog meer mooie spellen voor de ps2?? :rolleyes:

Je moet zeker Killzone kopen --> supertoffe game ;)

:)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.