Geplaatst: 22 oktober 200717 jaren comment_803666 Ik Heb twee vraagjes over gta multiplayer voor op de ps2 vraag 1: Moet je een bepaalde missie hebben gedaan om gta multiplayer te doen vraag 2: waar moet ik heen om te multiplayen?? alvast bedankt, groetjes markoes
Geplaatst: 22 oktober 200717 jaren comment_803704 vraag 1: Moet je een bepaalde missie hebben gedaan om gta multiplayer te doen Deze gaan pas open als je een gebied heb vrijgespeeld, dus als je The Green Sabre hebt gehaald verschijnen de multiplayer pickups San fierro, en als je Ya Ka-Boom-Boom hebt gehaald komen de pickups in Las Venturas vraag 2:waar moet ik heen om te multiplayen?? Op deze pagina staat een map met alle plaatsen waar de Multplayer pickups zich bevinden Bewerkt: 22 oktober 200717 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 22 oktober 200717 jaren comment_803745 Aan het begin al dacht ik. maar er zijn er geloof ik niet zo hele veel in Los Santo`s. zijn er maar 2. Link naar de MP pick ups in SA
Geplaatst: 23 oktober 200717 jaren comment_804045 >In dit topic< kan je alles lezen over de 2-spelers missies voor de PS2 en XBOX. Gebruik in het vervolg de zoekfunctie! Veel plezier en succes
Ik Heb twee vraagjes over gta multiplayer voor op de ps2
vraag 1:
Moet je een bepaalde missie hebben gedaan om gta multiplayer te doen
vraag 2:
waar moet ik heen om te multiplayen??
alvast bedankt,
groetjes markoes