Geplaatst: 25 oktober 200717 jaren comment_805739 Hallo mensen, Sinds 3 dagen terug, krijg ik steeds de onderstaande melding bij: Windows Movie Maker. Tis erg vervelend want ik kan nu geen effecten toe passen. Iemand een idee?
Geplaatst: 26 oktober 200717 jaren comment_806410 Hallo mensen,Sinds 3 dagen terug, krijg ik steeds de onderstaande melding bij: Windows Movie Maker. Tis erg vervelend want ik kan nu geen effecten toe passen. Iemand een idee? Ik heb zelf ook vista (helaas) en ik kan die bill gates wel schieten man hey wat een bugs in vista ik ga jou probleem ff bekijken
Geplaatst: 26 oktober 200717 jaren comment_806412 sinds wanneer heb je dit probleem??? want dan zou je een systeem herstelkunnen doen egt veel anders weet ik ook nie om te doen
Geplaatst: 26 oktober 200717 jaren Auteur comment_806486 Nou het is geen vista, het is een Bricko-Pack skin, voor de rest ik heb het probleem sinds 2 dagen terug toen ik mijn pc volledig naar fabrieks-instellingen had geplaatst. Dus ja.
Geplaatst: 26 oktober 200717 jaren comment_806545 ik denk dat je dan gewoon ff een systeem erstel moet doen en dan is alles geficd
Hallo mensen,
Sinds 3 dagen terug, krijg ik steeds de onderstaande melding bij: Windows Movie Maker.
Tis erg vervelend want ik kan nu geen effecten toe passen.
Iemand een idee?