Jump to content

Assassin's Creed

Recommended Posts

Geplaatst:

Zijn er meerdere mensen die niet kunnen wachten op deze game? Ik heb hem reeds besteld voor mijn Xbox 360 en verwacht hem op m'n deurmat over 3 weekjes..

• Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kru

17

• moechy

15

• M4X

15

• Black Force

13

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

jah ik ook, er is net bekend geworden dat de productie van de game voor 100% is voltooid :D

greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Geplaatst:

Heerlijke game, ik heb hem al ge pre-orderd en ik heb erg hoge verwachtingen. De trailers zijn gewoon te geil voor worden, de moves, de graphics, echt gewoon geweldig. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, gelukkig hoeven we niet meer zo heel lang te wachten. Overigens was hier al een topic over, namelijk hier ;)

Geplaatst:

Oh, niet gezien. Nouja, geeft niet toch?

Moet je voorstellen, free-roam in dat tijdperk! Ik hou me met deze game wel zoet tot de release van GTA IV denk ik..

Geplaatst:

Is dit spel een beetje Prince of Persia achtig ? Of hoe moet ik het me voorstellen. t'lijkt me wel een goede game.

Geplaatst:
Is dit spel een beetje Prince of Persia achtig ? Of hoe moet ik het me voorstellen. t'lijkt me wel een goede game.

Het is door de makers van PoP, ja. Een beetje dezelfde stijl, maar dit is een free-roam game, waarin je alles wat in real life te beklimmen is ook te beklimmen is in de game.

Geplaatst:
assassins creed kent problemen en roepen hulp in van sony en microsoft,het probleem bij Xbox was dat men problemen had met het op 1 schijfje te krijgen,bij sony was het gebruik van het geheugen het probleem

http://life.tweakers.net/nieuws/50040/assa...-de-winkel.html

Heb je het hele bericht wel gelezen? Dat is allang verholpen.

JAH weet ik,ik moest weg toen ik dat bericht geplaats heb en heb het niet afgemaakt,mijn excuses daarvoor,ik wou er nog bijzeggen dat Xbox dus problemen kende bij dit spel voor het op 1 schijf te krijgen,dit is een zeer gedetaileerd spel dat free roaming is net als GTA IV,zou Xbox dan ook problemen hebben bij GTAIV,of is GTAIV veel keiner,minder gedetailleerd kan denk ik niet :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...