Geplaatst: 27 oktober 200717 jaren comment_807194 EDIT: Ik zit met een ander probleem.. als ik in TXD workshop een texture wil veranderen... lukt dat niet:S:S er staat dan: Exception EFOpenerror in module dxt.dll at 0000B4A6 Bewerkt: 27 oktober 200717 jaren door yvea0
Geplaatst: 27 oktober 200717 jaren comment_807214 Hey, weet iemand waar ik txd workshop kan downloaden?de normale link werkt niet meer:S Greetz, yvea0 Als je even onze vriend Google had gebruikt was je op misschien op deze pagina gekomen . Dus gebruik de volgende keer Google eventjes, zo heb je ( misschien) iets veel sneller gevonden dan dat je hier post
Geplaatst: 27 oktober 200717 jaren Auteur comment_807250 Hey, weet iemand waar ik txd workshop kan downloaden?de normale link werkt niet meer:S Greetz, yvea0 Als je even onze vriend Google had gebruikt was je op misschien op deze pagina gekomen . Dus gebruik de volgende keer Google eventjes, zo heb je ( misschien) iets veel sneller gevonden dan dat je hier post Heb ik geprobeert:P maar als ik op download klik Staat er: De webpagina kan niet worden weergegeven
Geplaatst: 27 oktober 200717 jaren comment_807276 Hey, weet iemand waar ik txd workshop kan downloaden?de normale link werkt niet meer:S Greetz, yvea0 Als je even onze vriend Google had gebruikt was je op misschien op deze pagina gekomen . Dus gebruik de volgende keer Google eventjes, zo heb je ( misschien) iets veel sneller gevonden dan dat je hier post Heb ik geprobeert:P maar als ik op download klik Staat er: De webpagina kan niet worden weergegeven Dan probeer deze pagina eens. Klik op download en hij zal moeten starten ( bij mij wel )
EDIT: Ik zit met een ander probleem..
als ik in TXD workshop een texture wil veranderen... lukt dat niet:S:S
er staat dan: Exception EFOpenerror in module dxt.dll at 0000B4A6
Bewerkt: door yvea0