Jump to content
Posted
comment_808727

Ik game meestal elke dag wel dus Maandag t/m Zondag. :Y

Dubbeh.

EDIT:

Sorry ik heb verkeerd gestemd, per ongeluk op Maandag t/m Vrijdag geklikt :muur:

>>> Door Ikkes: Stem veranderd ;) , daarnaast stuur ik dit topic door naar het algemeen games forum, daar staat hij wat mooier ;) . <<<

Edited by Dubbeh

• Replies 36
  • Views 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wanneer game jij het meest? 42 members have voted

1. 1. Wanneer?

• Ma t/m Vr
      2
    • Za t/m Zo
      13
    • Ma t/m Zo
      12
    • Anders namelijk...(post)
      6
    • In de vakantie! (Op verzoek van Gta-killer)
      6

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

comment_808733

Ik game eigenlijk nooit. In ieder geval niet thuis, wel soms bij iemand anders op de playstation maar daar kan ik echt niks van, op de computer vind ik het veel makkelijker.

comment_808820

Fijn elke dag. :) Als ik mijn huiswerk af heb, ga ik meestal gamen, en dan natuurlijk vooral GTA :tu:

En soms zit ik wel eens tijdens de pauze op school achter mijn DS ^_^

As Melhoras, NeoSyp

En voor iedereen natuurlijk een gebakken eend

comment_808871

Ik game vooral het meeste in het weekend aangezien ik dan het meeste vrije tijd heb. :Y Vrij logisch toch? Ik speel vooral MTA, SA:MP en Battlefield 2 voor MTA en SA:MP heb ik mijn eigen clan en voor Battlefield 2 zit ik in een clan (samen met Wesley_GTA en supremecars trouwens). _O_

comment_808918

Eigenlijk nooit.... Komt door die videokaart :duh::N Crysis demo loopt erop goed (low settings) zonder lags. GTA:SA of VC lopen alleen maar te laggen, lol. Maar dat maakt niet uit, kan ik tenminsten Crysis spelen :D Voor de rest game ik met betere videokaart elke dag, ik maak er gewoon tijd voor ;).

comment_809072

Gamen doe ik meestal in het weekend maar wanneer het vakantie is game ik ook gewoon doordeweeks. Maar het ligt er een beetje aan, als ik net een nieuw leuk spel heb speel ik dat ook doordeweeks.

Groetjes, :cya: