Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA IV Dummy Doosjes gesignaleerd

Je ziet het steeds vaker. Een spel is nog niet uit maar toch liggen er al weken lang doosjes in de winkel waarmee de winkel duidelijk wil maken dat je ze kan preoderen. Meestal zijn de doosjes ook bijna zo als de echte doosjes eruit gaan zien. Rockstar Games heeft echter aan GTA4.net bevestigd dat de door Xbox Family gesignaleerde doosjes niet de uiteindelijke box art is en dat het slechts officiële dummy's zijn. Zeer waarschijnlijk kom je deze doosjes ook binnenkort in de Nederlandse game winkels tegen.

post-1-1193752252.jpg

GTA4 dummy boxart met in het midden een nieuwe artwork

Weer dus niet veel bijzonder GTA4 nieuws. Naar aller waarschijnlijkheid komt de nieuwstrein pas na de kerst op gang aangezien het toch niet veel zin heeft als R* nu reclame maakt voor een kerstcadeau wat toch niet voor de kerst uit komt.

Voor onze groene skin zijn we nog steeds op zoek naar een goede passende naam. We hebben al veel mooie namen binnen, maar we kunnen altijd nog suggesties gebruiken. De bedenker van de winnende naam krijgt de volgende prijzen toegestuurd:

post-1-1193752272.jpg

Wil jij deze schitterende prijzen winnen dan kan je hier meedoen!

Featured Replies

Ik zal natuurlijk die prijs winnen xD

Succes iedereen

die 1ste boxart komt me anders ook niet bekend voor :?

maar zal wel aan mij liggen

het is wel tof dat de naam van de hoofdpersoon van gta IV ook nog eens mijn bijnaam is 8)

Dit is dus wat visser23 heeft gezien in de winkel.

Dit is dus wat visser23 heeft gezien in de winkel.

Ja dat denk ik ook want niemand geloofde hem.

Yo zij wel vette doosjes :tu:

Allen waarom 3 veschilende?

Gewone Editie Special edition En?

Edited by danz

Yo zij wel vette doosjes :tu:

Allen waarom 3 veschilende?

Gewone Editie Special edition En?

Dit zijn juist dummy's. Die gebruiken ze om aan te geven dat je de game kunt pre-orderen.

De echte box-art zal er waarschijnlijk anders uitzien.

Greetz :sigaar:

Ik ben onlangs nog in de Gamemania geweest, een gamewinkel, en daar kon je GTA IV ook preorderen, maar daar was de cover gewoon zwart, met het logo van GTA IV er op. :)

Zo. die doosjes zien er niet vekeerd uit. Welke is voor de special edition?

Zo. die doosjes zien er niet vekeerd uit. Welke is voor de special edition?

ik denk dat ze niet speciaal daar iets voor gedaan hebben

________________________________________________________________

ik hoop dat ik die doosjes snel bij mijn eigen winkel zie liggen dan heb ik tenminste iets wat ik lekker kan "betasten"

en hopelijk staat er ook een achterkant op met "hidden screenshots" en tekst.

Conclusie: Eindelijk weer eens wat echt komkommernieuws waar je wat aan hebt

EDIT: Joriz heeft bij hem hetzelfde parket liggen als bij ons in de huiskamer LOL :D

Edited by IV trailer

Opzich best mooi maar ik hoop dat de uiteindelijke versie('s) nog mooier wordt(worden). Het is in ieder geval beter dan het pure zwart. :D

R* heeft om 19:30 bekend gemaakt dat geen van deze het worden en dat vlak voor de definitieve release de echt bekend word gemaakt bron :cya:

  • Author
R* heeft om 19:30 bekend gemaakt dat geen van deze het worden en dat vlak voor de definitieve release de echt bekend word gemaakt :cya:

Als je mijn nieuwsbericht had doorgelezen was je daar al achter.

Het is inderdaad een beetje komkommernieuws. Vind het altijd lastig om te bepalen of iets wel of niet dient worden te gepost. Dit was ook zo'n gevalletje van wel of net niet meldbaar.

Dit is dus wat visser23 heeft gezien in de winkel.

Ja dat denk ik ook want niemand geloofde hem.

Klopt denk dat het deze waren alleen hij had een zwart hoesje met witte letters GTA IV, deze zijn wel mooier, ik kan beter op houden want straks krijg ik echt een warn.

als ik hem kan bestellen wil ik ook een releasedatum weten

R* heeft om 19:30 bekend gemaakt dat geen van deze het worden en dat vlak voor de definitieve release de echt bekend word gemaakt :cya:

Als je mijn nieuwsbericht had doorgelezen was je daar al achter.

Het is inderdaad een beetje komkommernieuws. Vind het altijd lastig om te bepalen of iets wel of niet dient worden te gepost. Dit was ook zo'n gevalletje van wel of net niet meldbaar.

Oh sorry ik Had je bericht een beetje snel doorgelezen maar ik had wel naar alle reacties op je bericht gekeken.

Maar het was toen jij het bericht schreef toch nog niet officieel.

En in mijn bericht maakten ik het eigenlijk ene beetje officieel maar was eigenlijk niet nodig.

Nogmaals srry :cya:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.