Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_810171 Hallo Ik had een vraagje over Gta Sanandreas online. Is er ook een mode waar je de echte wereld kan spelen. En zijn er ook servers met missies of niet (moet haast wel) Weet jij welke servers ik zoek laat het dan graag even weten. Mvg, Vincentttt
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren Auteur comment_810180 En zijn er mischien ook server waar je poppetje in het echte spel kan laten spelen online>?
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_810191 Nee, je kan niet online de echte gta-sa missies doen. Dat is alleen voor Single Player. Voor online missies in servers moet je eens zoeken naar RP (of RPG)-servers (role-play) Dan kan je bijvoorbeeld een bepaalde groep kiezen waar je bij wilt horen, en dan moet je een bepaalde taak volbrengen. (bijvoorbeeld spelers arresteren/vermoorden of juist beter maken) P.s. Er zit een bewerk-knop onderaan je berichten. Klik daar volgende keer op, want 2 berichten achter elkaar posten word niet echt gewaardeerd hier.
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren Auteur comment_810225 oh sorry dat wist ik niet maar Bedankt Maar waar moet je dat invullen dan ? Bewerkt: 30 oktober 200717 jaren door Vincentttt
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_810276 oh sorry dat wist ik niet maar Bedankt Maar waar moet je dat invullen dan ? Wat moet je invullen?
Geplaatst: 31 oktober 200717 jaren Auteur comment_810586 Voor online missies in servers moet je eens zoeken naar RP (of RPG)-servers (role-play) Dat
Geplaatst: 31 oktober 200717 jaren comment_811020 Voor online missies in servers moet je eens zoeken naar RP (of RPG)-servers (role-play)Dat Dat moet je niet invullen, dat moet je gewoon lezen in de namen van de servers.
Hallo
Ik had een vraagje over Gta Sanandreas online.
Is er ook een mode waar je de echte wereld kan spelen.
En zijn er ook servers met missies of niet (moet haast wel)
Weet jij welke servers ik zoek laat het dan graag even weten.
Mvg, Vincentttt