Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

op wat voor school zit jij

Geplaatst:

nou stemmen maar ^_^ ik zit op een christelijke school

Bewerkt: door Flying Dutchman
Na verschillende verzoeken het aantal keuze opties uitgebreid.

• Reacties 186
  • Bezichtigingen 15.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

op wat voor school zit jij 195 leden hebben gestemd

1. 1. en hoe heet jou school

• christelijke school
      29%
      55
    • basis school
      13%
      24
    • Middelbare school
      44%
      81
    • Speciaal onderwijs
      6%
      12
    • Vervolgopleiding
      6%
      12

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:

Oscar Romero ( Tabor ) , tevens sportiefste school van Nederland

Link:

Tabor/Oscar Romero

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik zit op het Deltion College Zwolle met 17.000 andere leerlingen! :)

Geplaatst:

KBS De zonnewende

KBS staat voor: Khatolieke Basis School ofzo.

Een dalton school.

Geplaatst:

ROC Zadkine in Rotterdam, deelgemeente Prins Alexander. Daar volg ik btw de opleiding Administrateur. :puh:

EDIT: @ Hieronder, nee hoor, naast onze school staat het Albeda College. Maar Zadkine heeft 9 vestigingen, dus zal het wel een andere wezen. :puh:

EDIT EDIT @ Hieronder. Voor de duidelijkheid, het is de school aan de Alexanderlaan 55 :roll:

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:

@ hierboven: heb geen idee jah kan wel... :puh: bij het GLR zitten er volgens mij 2.

Eén met ICT, cultuur en uiterlijke verzorging en een met administratie, handel en ... nog wat.

Grafisch Lyceum Rotterdam (naast zadkine...)

Hier volg ik de opleiding DTP Allround.

Dat houd in reclames, brochures e.d. en een beetje websites...

Bewerkt: door joppie

Geplaatst:

CoeneCoopCollege in Waddinxveen :D

Geplaatst:

Sint-Huberts College Neerpelt 8)

Geplaatst:

Katholieke HogeSchool Sint-Lieven, Gent

Geplaatst:

Christelijk Lyceum Delft, overigens bekend van de Nederlandse zanger Kane, hij studeerde op mijn school. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

basis school. hij heet de talmaschool :zz: (saaie shijt naam)

Geplaatst:

Jan Tinbergen College, te Roosendaal

eerste school in West-Brabant met een of andere erkenning waardoor ze kunnen laten zien dat ze TVWO les mogen geven....

Geen enkele leraar daar doet geen ene flikker, eentje die z.g.n. Anglia bij ons organiseert en je zou moeten helpen doet niks, als je iets aan haar vraagt geeft ze je een of andere site op, terwijl je die niet eens nodig had... en dan zit ze me uit te lachen dat ik Masters niet haalde :duh:

Geplaatst:

eerste school in West-Brabant met een of andere erkenning waardoor ze kunnen laten zien dat ze TVWO les mogen geven....

Geen enkele leraar daar doet geen ene flikker, eentje die z.g.n. Anglia bij ons organiseert en je zou moeten helpen doet niks, als je iets aan haar vraagt geeft ze je een of andere site op, terwijl je die niet eens nodig had... en dan zit ze me uit te lachen dat ik Masters niet haalde :duh:

@: Hierboven, ik woon dichtbij roosendaal, maar nog nooit van die school gehoord...

Onntopic:Ik zit zelf op het PrinsenTuin College, echt een school voor boertjes :puh: maar ik doe gelukkig VMBO en heb gen dier of plant aan te raken :D

Geplaatst:

Ik heb op de Venlose Montesorischool gezeten, de middelbare school daaropvolgend heette Bisschoppelijk College Broekhin. Ik heb gestudeerd bij Gilde Opleidingen op de Gilde Campus Laaghuissingel te Venlo.

Volgend jaar hoop ik aan de Fontys Campus, van Fontys Hogescholen Zuid Nederland te studeren, al weet ik nog niet in welke sector.

Geplaatst:

@: Hierboven, ik woon dichtbij roosendaal, maar nog nooit van die school gehoord...

Onntopic:Ik zit zelf op het PrinsenTuin College, echt een school voor boertjes :puh: maar ik doe gelukkig VMBO en heb gen dier of plant aan te raken :D

nog nooit van het JTC gehoord?

Zou juist heel beroemd moeten zijn...

Maar ja, bij ons zeggen de leraren wel vaker es wat...

Geplaatst:

Lindenborg in Leek. Onderdeel van RSG De Borgen. Hele goeie school. Heb ook nog op de Ronerborg in Roden gezeten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.