Geplaatst: 10 november 200718 jaren Hallo iedereen. Ik ben bezig met een First Person Schiet spelletje. Aleen ik heb een klein probleem Ik weet geen naam voor mijn spel, dus vraag ik hier of iemand op het forum een leuke naam weet voor mijn spel. Wie weet er een leuke naam? PM ME als je er een weet. Bedankt groetjes kevinsoftware
Geplaatst: 12 december 200718 jaren Het is al een maand geleden man! Ik dacht dat-ie nu al zo'n beetje klaar moest zijn...
Geplaatst: 13 december 200718 jaren ik denk niet dat als je moet scripten en modellen dat het over een maandje klaar is hoor(btw de tijd vliegt )
Geplaatst: 13 december 200718 jaren Het is toch maar een online spelletje? Ik heb ook een spelletje gemaakt met Tom Clancey's Game Maker! Binnen twee uur had ik een leuk onderzeeër spel.
Geplaatst: 15 december 200718 jaren maar zij doen ALLES zelf ze moeten zelf moddelen en cijfertjes enzovoort ... aanpassen hé
Geplaatst: 16 december 200718 jaren Auteur maar zij doen ALLES zelf ze moeten zelf moddelen en cijfertjes enzovoort ... aanpassen hé Dat klopt. Ik ben er nog erg druk mee bezig aleen duurt het wel erg lang voordat het af is ik heb ook wat meer mensen nodig die kunnen helpen.
Geplaatst: 16 december 200718 jaren Ik wil wel helpen! Hoe sneller het klaar is, kan ik het sneller spelen
Hallo iedereen.
Ik ben bezig met een First Person Schiet spelletje. Aleen ik heb een klein probleem
Ik weet geen naam voor mijn spel, dus vraag ik hier of iemand op het forum een leuke naam weet voor mijn spel.
Wie weet er een leuke naam? PM ME als je er een weet.
Bedankt groetjes kevinsoftware