Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Half Life: Counter-Strike

Jaja, wie kent hem niet. Half Life: Counter-Strike, één van de grootste online spellen ever.

Vertel eens wat je er van vindt? Of je hem wel eens speelt enz.

btw. Ik zit in een clan: EsE. [Genrl] Geniuz

Featured Replies

ik speelde non-stop cs maar nu nie zo heel vaak vanwege me werk maar als ik thuis ben speel ik nog wel cs

ik zit in de clan -=|CAIRN|=-

lol welke speel je geniuz....1.6? CZ? Source???

Ik ga ASAP CounterStrike Source spelen, zodra ik 30 euro bij mekaar heb geschraapt.

Kost toch €45.- ?

Ik speel hem ook:

TheGameMen|NL|New Generation ( New Generation = Deutsche Clan ;) )

Freek

Ik hoorde dat het het zo'n goed spel was, iedereen speelt et..

Ik ga 4 half life games kopen in 1 (Inclusief CS) en wat blijkt, ik haat het!

Bleeegh wat vind ik dat een stom! Veel te snel voor mij :puh:

Edited by Slimm

Speel zéér graag CounterStrike Source.

Vind die engine ook echt da shit !! B)

En als je me op moet zoeken terwijl ik zit te CSS'en, mijn ''xfire'' is : pvtpayne.

Slimm jij hebt waarschijnlijk het OUDE Counterstrike en Half Life gekocht voor 20 euries , dat is idd bagger...

En xfire werkt hier niet hij zegt dat CSS niet geinstalleerd is , vaag programma

Freek

Slimm jij hebt waarschijnlijk het OUDE Counterstrike en Half Life gekocht voor 20 euries , dat is idd bagger...

En xfire werkt hier niet hij zegt dat CSS niet geinstalleerd is , vaag programma

Freek

Je moet Tools > en dan de 3e keuze indrukken.

Gaat hij zoeken naar Counterstrike en al die andere dingen, moet werken dan.

  • Author
lol welke speel je geniuz....1.6? CZ? Source???

CS 1.6 en Source.. 1.6 meestal met Hero Mod. B)

als ik Counter Strike speeel ga ik altijd zo snel dood :angry:

Edit: zeer moeilijk spel <_<

Edited by ganton_gangster007

  • Author
als ik Counter Strike speeel ga ik altijd zo snel dood :angry:

Edit: zeer moeilijk spel <_<

Learn how to aim! ;)

Zoek eens de map, aim ak-colt op. In die map kan je zeer goed met de M4 of AK47 aimen. Als je dat onder de hand hebt, kan je ook in andere maps gaan spelen.

't Licht mij aan de gun. Ik had zelfs killin' spree's met een colt ! :puh:

Vind het altijd leuk om op een bepaalt punt expres te staan, omdat als je dood gaat, je op die rots terechtkomt en vervolgens op de grond pleurt.

Aimen is beetje raar, ben CoD gewent nl.

Schiet je naast hem, is ie raak. Zal wel komen omdat de bullets verschillende wegen springen.

SPRAY T/\GS 0WNEN !!!!111!!1111111oneoneone

Edited by Hayate

  • Author
't Licht mij aan de gun. Ik had zelfs killin' spree's met een colt ! :puh:

Een Colt is een M4 ;)

Schiet je naast hem, is ie raak. Zal wel komen omdat de bullets verschillende wegen springen.

Nee, dat komt omdat Counter-Strike 1.6 al een best oud spel is. Als je nou als voorbeeld het hoofd er bij neemt. Als je op het hoofd schiet, kan je ook een stukje naast het hoofd schieten. Dat komt omdat ze dat 'vierkant' hebben gemaakt. Maar je ziet dat het hoofd rond is. Je schiet als het ware op een vierkant blokje. ;)

spryen is voor noob :puh:

maar ik wil iets vragen

Speelt hier iemand Delta Force Black Hawk Down Team Sabre

Ik weet dat het hier niet over gaat

Speelt hier iemand Delta Force Black Hawk Down Team Sabre

Ik weet dat het hier niet over gaat

Maak daar maar een apart topic over als je daar over wilt discussieren.

Dit topic is voor CS.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.