Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

welk spel speel je het meest?

welk van deze twee kies jij?

ik kies in ieder geval op san andreas

  • Replies 36
  • Views 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Welk spel speel je het meest? 25 members have voted

  1. 1. Welk spel speel je het meest?

    • Grand Theft Auto:San Andreas
      32%
      8
    • Need For Speed 2
      8%
      2
    • Rachet & Clank 3
      0%
      0
    • Pro Evolution Soccer 4
      0%
      0
    • Fifa 2005
      8%
      2
    • Burnout 3:Takedown
      0%
      0
    • Colin Mcrae Rally 2005
      0%
      0
    • Killzone
      8%
      2
    • Halo 2
      4%
      1
    • Andere game, namelijk ....
      40%
      10

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

sinds kort speel ik NSFU2 ;)

maar daarvoor speelde ik heel veel gta sa

Waarom staat er geen overige bij?

Ik heb gestemd op GTA San Andreas.

Maar eigenlijk speel ik 3 spellen het meest namelijk:

1. GTA San Andreas

2. Burnout 3: Takedown

3. DEF Jam Fight For NY

Als je geen een van deze spellen het meest speelt dan stem je gewoon niet en zeg je dat hier gewoon even.

Waarom staat er geen overige bij?

Inderdaad, van al die spellen heb ik er geen één. Of andere... Ik heb maar op FIFA 2005 gestemd omdat ik de laatste tijd heel veel FIFA 2003 speel, dat is wel niet hetzelfde maar lijkt er nog wel het meest op.

Ik speel momenteel Splinter Cell: Pandora Tomorrow veel

Die heb ik gisteren gekocht

  • Author

ik ben al een nieuwe aant maken als deze gesloten zou mogen worden zou dat mogen.

ik ben al een nieuwe aant maken als deze gesloten zou mogen worden zou dat mogen.

Neuh, heb de keuze's al aangepast ;)

  • Author

oh dankje

  • Author

had ook al gezien dat je mijn nieuwe had gesloten.

die was namelijk ook wel goed tog?

Ik speelde voorheen GTA SA veel maar omdat ik hem heb uitgespeeld, ben ik nu weer bezig om mijn andere spellen weer opnieuw uit te spelen: Zoals The Gataway, NFSU 2, FF x-2, en daar ben ik wel aardig zoet mee... :puh:

Need for speed Underground 2..

Burnout 3 vind ik maar saai, The getaway black monday heb ik niet helaas want ik vond de eerste ook heel leuk.

ik speel veel gta sa en nfspd underground 2 en fifa 2005

Ook al speel ik nu gran turismo 2 op de ps 2weer sinds gisteren, omdat ik gta sa heb uitgeleend en need for speed en fifa speel ik op de pc

Edited by zerocooll

ik speel nu vooral fifa 2005, op san andreas ben ik al een beetje uitgekeken

Killzone, heb ik net nieuw en daarom speel ik die op dit moment het meest.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.