Geplaatst: 3 december 200717 jaren comment_835346 Ik zoek naar een opcode die CJ laat stilstaan, dus dat hij niet kan bewegen, dat je hem niet meer kunt controleren.. Dutchy zo goed ? Bewerkt: 3 december 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 3 december 200717 jaren comment_835393 Ik zoek naar een opcode die CJ laat stilstaan, dus dat hij niet kan bewegen, dat je hem niet meer kunt controleren.. Dutchy zo goed ? $PLAYER_ACTOR.CanMove = false vergeet niet hem weer beweegbaar te maken wanneer dat nodig is met de volgende code: $PLAYER_ACTOR.CanMove = true Greetz, Black Force
Geplaatst: 3 december 200717 jaren comment_835424 Dutchy zo goed ? Prima. Toch maar die " "-smiley weggehaald? $PLAYER_ACTOR.CanMove = false Dat is fout. De volledige notatie is: 01B4: toggle_player $PLAYER_CHAR can_move 1 Ofwel de makkelijkere notatie (SannyBuilder versie dus): $PLAYER_CHAR.CanMove = false of Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False CanMove() is alleen een property van de player, niet van actors. Die kun je dus alleen op $PLAYER_CHAR doen, en niet op $PLAYER_ACTOR.
Geplaatst: 4 december 200717 jaren comment_835849 Jah, je hebt gelijk dutchy, stom van me Greetz, Black Force
Geplaatst: 5 december 200717 jaren Auteur comment_836368 Kan het dat m'n spel crasht want bij mij is dat zo Is de opcode wel juist? Mijn scm klopt alleszins, alleen als ik die opcode toevoeg stopt hij met werken. Tom
Geplaatst: 5 december 200717 jaren comment_836524 Kan het dat m'n spel crasht want bij mij is dat zo Is de opcode wel juist? Mijn scm klopt alleszins, alleen als ik die opcode toevoeg stopt hij met werken. Tom Die opcode is op zich wel goed, dus het zal aan jou code eromheen liggen.. Als je code post kunnen we kijken of we het kunnen vinden.
Geplaatst: 6 december 200717 jaren Auteur comment_836877 // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 04.08.2007 DEFINE OBJECTS 1 DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.01 DEFINE MISSIONS 0 DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0 DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0 {$VERSION 3.1.0023} //-------------MAIN--------------- thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 042C: set_total_missions_to 1 030D: set_max_progress 1 set_wb_check_to 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR) Camera.SetBehindPlayer set_weather 0 wait 0 0180: set_on_mission_flag_to $ON_MISSION // Note: your missions have to use the variable defined here Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso) Player.Build($PLAYER_CHAR) Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True fade 1 0 select_interior 0 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 :1 wait 0 if 00E1: player 0 pressed_key 8 else_jump @1 :2 0247: load_model #TAXI 00D6: if 8248: not model #TAXI available 004D: jump_if_false @3 0001: wait 0 ms 0002: jump @2 :3 00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to $1 $2 $3 wait 2000 ms $REMOTE = Car.Create(#TAXI, $1, $2, $3) :4 0715: put_player $PLAYER_CHAR in_RC_mode_in_car $REMOTE :5 repeat wait 0 ms until car.Wrecked($REMOTE) :6 01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_FAIL' number 10000 time 1000 style 1 // MISSION FAILED!~n~~w~$~1~ 0394: play_music 1 fade 1 1000 end_thread De speler zou niet meer mogen kunnen bewegen na :4 0715: put_player $PLAYER_CHAR in_RC_mode_in_car $REMOTE Maar wel nog met de auto rijden Bewerkt: 6 december 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 7 december 200717 jaren comment_837932 De speler zou niet meer mogen kunnen bewegen na :4 0715: put_player $PLAYER_CHAR in_RC_mode_in_car $REMOTE Maar wel nog met de auto rijden Het probleem zit in 'm in deze regel denk ik: 00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to $1 $2 $3 $2 en $3 zijn namelijk $PLAYER_CHAR en $PLAYER_ACTOR, 2 en 3 en zijn daarvan de 'variabele-nummers'. Probeer in plaats van $1, $2 en $3 eens 1@, 2@ en 3@ te gebruiken. Dat zijn lokale variabelen. Elke thread heeft de beschikking over 32 lokale variabelen, die per thread verschillen. Hierdoor kunnen lokale variabelen dus niet tussen threads 'botsen' (2 threads schrijven naar dezelfde variabele).
Geplaatst: 7 december 200717 jaren Auteur comment_838053 Bedankt Het werkt maar nu heb ik nog het probleem dat ik dan mijn car niet kan bewegen Iemand een oplossing ? Tom
Ik zoek naar een opcode die CJ laat stilstaan, dus dat hij niet kan bewegen, dat je hem niet meer kunt controleren.. Dutchy
zo goed ?
Bewerkt: door .:TOM:.