Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat al zeker is!

De eerste info:

Take2 heeft op 10 januari 2005 bekend gemaakt dat Grand Theft Auto naar de PSP(PlayStation Portable) komt.

PSP is de draagbare Playstation handheld .

Het wordt een compleet nieuwe Grand Theft Auto wat zich weer afspeeld in Liberty City, maar verder is er nog niks over bekend.

De game komt ongeveer uit als de PSP te koop is in Amerika en Europa.

Sam Houser:

Bringing two of our most successful game franchises to this thrilling new platform not only gives us an opportunity to create a new dimension for these already extraordinary series but also allows us to begin to explore the full potential of the PSP handheld system...Sony's extremely impressive technology has allowed Rockstar Leeds to do more on a handheld machine than we could have ever imagined. We are very excited for gamers to experience these two genre-defining franchises in a fashion that could have never before been possible on a portable system.

GTA Mailinglist:

In 2005, Rockstar will bring a brand new iteration of

Grand Theft Auto to the highly anticipated PSP™ handheld entertainment system. This landmark title will be set in Liberty City and is being developed by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar North.

Stay tuned for much more information, including release date -

as well as first look media.

We kunnen dus veel van de graphics verwachten met vergelijking tot de Gameboy Advance.

De PSP:

psp.jpg

Handige links:

http://www.gtagames.nl/

Take 2 Games - Investor Relations General Information

de titel

De game heet officieel: GRAND THEFT AUTO: LIBERTY CITY STORIES of afgekort Liberty City Stories

release

Het spel komt op 1 oktober 2005 uit

Bron: http://www.yourpsp.co.za/psp/psp.html#loca...e_detail&id=GTA

Edited by Joriz

  • Replies 55
  • Views 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Dat is mooi, kunnen we ons daar ook weer op verheugen! :D

Wel jammer dat het in Liberty city is..

Die stad ken ik al zo'n beetje..

Maar ik denk zeker dat het een mooie game word. ;)

het is toch leuk dan kun je gta overal doen en niet alleen in je kamertje en misschien veranderen ze wel wat dingen die niet in liberty city zitten

Is die afbeelding schaal 1:1, ik kan namelijk helemaal niet inschatten hoe groot die is. Wat zijn de afmetingen eigenlijk?

Thanks voor het subforum Joriz

Dus als ik het goed begrijp komen San Andreas EN Liberty City naar de PSP?

Hier op dit forum.En op de site van TMF.

Er stond met grot koeienletters dat Gta Sa naar de PSP kwam netzoals Midnight Club 3 Dub edition.

nee man alleen Liberty City komt naar de PSP

Ow ok.

Zal ik wel verkeerd gelezen hebben.

Sorry.

Worden de graphics ook beter?? Want ik vind de de graphics bagger van GTA iii

[EDIT] Woops ik lees net dat er al een topic over is...

Edited by MrKooKie

Hè, ik snap het niet, de volgende GTA gaat dus GTA Liberty City heten en die moet ineens de volgende worden in de GTAserie, komt die dan ook uit op PC, of staat hij alleen voor de PSP net zoals GTA Advance? Dus van de volgende GTA die uitkomt is nog eigenlijk niks bekend als ik het goed begrijp.Trouwens dat scherm is ook niet zo héél erg groot, moet natuurlijk ook niet met draagbaar, maar mag van mij wel wat groter.

Ik heb al een model (neppe) vast gehad met dezelfde afmetingen... En dat is gewoon DIK in orde.. Het is nog best groot voor een handheld :)

Hè, ik snap het niet, de volgende GTA gaat dus GTA Liberty City heten en die moet ineens de volgende worden in de GTAserie, komt die dan ook uit op PC, of staat hij alleen voor de PSP net zoals GTA Advance? Dus van de volgende GTA die uitkomt is nog eigenlijk niks bekend als ik het goed begrijp.Trouwens dat scherm is ook niet zo héél erg groot, moet natuurlijk ook niet met draagbaar, maar mag van mij wel wat groter.

gewoon wachten tot er meer nieuwtjes te horen van R*

geduld en met volle geduld wachten tot GTA PSP uitkomt :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.