Jump to content
Geplaatst:
comment_79271

De eerste info:

Take2 heeft op 10 januari 2005 bekend gemaakt dat Grand Theft Auto naar de PSP(PlayStation Portable) komt.

PSP is de draagbare Playstation handheld .

Het wordt een compleet nieuwe Grand Theft Auto wat zich weer afspeeld in Liberty City, maar verder is er nog niks over bekend.

De game komt ongeveer uit als de PSP te koop is in Amerika en Europa.

Sam Houser:

Bringing two of our most successful game franchises to this thrilling new platform not only gives us an opportunity to create a new dimension for these already extraordinary series but also allows us to begin to explore the full potential of the PSP handheld system...Sony's extremely impressive technology has allowed Rockstar Leeds to do more on a handheld machine than we could have ever imagined. We are very excited for gamers to experience these two genre-defining franchises in a fashion that could have never before been possible on a portable system.

GTA Mailinglist:

In 2005, Rockstar will bring a brand new iteration of

Grand Theft Auto to the highly anticipated PSP™ handheld entertainment system. This landmark title will be set in Liberty City and is being developed by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar North.

Stay tuned for much more information, including release date -

as well as first look media.

We kunnen dus veel van de graphics verwachten met vergelijking tot de Gameboy Advance.

De PSP:

psp.jpg

Handige links:

http://www.gtagames.nl/

Take 2 Games - Investor Relations General Information

de titel

De game heet officieel: GRAND THEFT AUTO: LIBERTY CITY STORIES of afgekort Liberty City Stories

release

Het spel komt op 1 oktober 2005 uit

Bron: http://www.yourpsp.co.za/psp/psp.html#loca...e_detail&id=GTA

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 55
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_197849

dit is officieel bekendgemaakt:

GTA PSP speelt zich af 3 jaar voor GTA III

Je speelt met Tony Capriani, en werkt voor de Leone familie

Er zijn motoren aanwezig (wat in GTA 3 niet zo is)

Geplaatst:
comment_204053

srry hoor het speeld zich drie jaar NA gtaIII af

en ik heb ook ergens gelzen dat de mensen om je heen ook ruzie kunnen krijgen

en dat alles (ditgeloof ik dus niet)wat je kent vandevorige gta's drin zalgaabziteen

en deaftstand die jekan kijken is ongelooflijkgroot

bron:games guide\die is gratis te vindenspeelgoed winkel en zo

Bewerkt: door vincent M

Geplaatst:
comment_204083

dit heb ik ook gelezen...In OPM2 staat 3 jaar voor GTA 3 en in Game Guide staat 3 jaar NA(ik gellof OPM2 eerder)

is er al bekent of je ook kunt zwemmen en vliegen? als dat niet zo is heb je wel een groot gemis.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_218652

klerkopen kan , das 100 procent zeker(zie de gta psp screens)

zwemmen: niks over bekent

vliegen: kan niet, die politie helicopter is het zelfde als in gta 3, ja kan ern iet in, en hij is slecht afgewerkt(kan je ook een op een screens zien)

het spel woord welk vrolijker dan gta 3, tis de bedoeoign om de sfeer hetzelfde temaken als in vice city(zie de screens of anderen gta fan sites)

Geplaatst:
comment_219066
klerkopen kan , das 100 procent zeker(zie de gta psp screens)

Het kan ook zijn dat je maar een paar verschillende pakken kan aantrekken net zoals in Vice City.

Misschien kost dat wel heel veel ruimte om dat er allemaal in te maken en kunnen ze die ruimte van mijn part beter ergens anders aan besteden dan aan kledingwinkels en verschillende kledingstukken..

Geplaatst:
comment_219308
er past dacht ik niet zoveel ruimte op de psp maar daarom hoeft het niet te zeggen dat het niet kan.

Nee maar daarom is het juist logiser dat ze er geen kledingwinkels in doen, omdat het dan meer ruimte kost dan pakken.. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.