Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Onbekende gasten

Geplaatst:

Ik vraag me altijd af wie die onbekende gasten zijn.. Ze dragen geloof ik een licht bruine broek hebben een vest en zijn wat donker van huidskleur. Ze besturen treinen en mijn gangleden schieten hun altijd.

Kan iemand mij vertellen wie ze zijn.. sorry als hier al een onderwerp over bestaat maar heb op wikigta niks over huhn kunnen vinden en de zoekfunctie op GTAForum heeft mij ook niet kunne helpen ben gewoon nieuwsgierig.. :D

Bewerkt: door Jay;

Featured Replies

Geplaatst:
hij rijdt zelfs in de combine harvester!

klopt idd dat dit personage regelmatig te zien is, en nog iets raars...

je ziet hem bijna nooit lopen op straat :)

bijna nooit of niet zal morgen meschien ff kijk met mijn san andreas op ps2

Geplaatst:

gisteren 3 achter elkaar op een fiets :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
gisteren 3 achter elkaar op een fiets :puh:

Ja, op de fiets zie je ze best wel vaak. Denk dat ze het meest voorkomen in Los Santos. Maar in de 'Country Side' zie je ze ook wel veel.

Geplaatst:

Bij mij rijdt die gast alleen in de trein en de combine harvester dat ik weet, en niet in alle andere auto`s. En de boten zou ook wel eens kunnen, maar daar heb ik nooit op gelet :S

Vindt hem ook vaag dat ie altijd in de trein enzo rijdt :S zal wel een vergeetseltje zijn van R*.

omdat die 2 voertuigen eigelijk niet zo vaak gebruikt worden hebben ze het vergeten denk ik :S

Geplaatst:

Mischien gaan er alleen maar omaatjes rondlopen in GTA IV... Of erger: Alleen politie :puh:

Bewerkt: door Dark_Zemy

Geplaatst:

Het is gewoon een bepaalde ped. Verder niks mysterieus ofzo. Het is gewoon een veelgebruikte standaard pedestrian.

Wat is hiet gek/interessant/opvallend/myserieus aan!? :bonk:

Geplaatst:
Wat is hiet gek/interessant/opvallend/myserieus aan!? :bonk:
Weinig. Dit topic begon als een vraag, maar nadat deze duidelijk was begon iedereen zijn ervaringen met deze ped aan de rest (in dit topic) te delen. Heel mooi, maar dat was niet echt de bedoeling van dit topic.

Om nu meer van dat soort reacties te voorkomen, zal ik dit topic maar direct op slot zetten. De vraag van de topicstarter was immers al volledig beantwoord. Mocht je toch nog vragen over dit onderwerp hebben, dan staat mijn PB-inbox altijd open (afgelopen nacht 50% ruimte erbij gekregen :clown:).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.