Geplaatst: 13 december 200717 jaren comment_841895 Als ik een server in ga, en ik ga een poppetje kiezen, als ik dan ook maar één keer opzij ga, krijg ik een error En dit is ook bij allemaal andere servers, dus mijn vraagje is Weet iemand het? Alvast bedankt
Geplaatst: 24 december 200717 jaren Auteur comment_849589 KOM OP! Iemand moet het toch wel weten! (Sorry voor dubbelpost)
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849592 Probeer eens GTA San Andreas en SA:MP opnieuw te installeren. Mods moet je zoiezo niet gebruiken, dat veroorzaakt veel problemen. Trouwens, welke versie van Windows heb je? Met XP zal het probleemloos moeten werken, Vista levert niets dan problemen op.
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849596 Vista levert niets dan problemen op. Dat valt nog wel mee
Geplaatst: 26 december 200717 jaren Auteur comment_850278 Ik heb Vista xDD Maar is er niet iets van een bestandje wat ik moet verwijderen of downloaden ofzo? EDIT: Ik heb geen MODS .. Ik had het wel, maar ik heb San Andreas helemaal opnieuw geïnstalleerd, en Sa:mp ook... Dus het ligt denk ik aan Vista (Off-Topic: HEEEY FLYING XD) Bewerkt: 26 december 200717 jaren door -Paul
Geplaatst: 26 december 200717 jaren comment_850343 Probeer San Andreas en Sa:mp in een andere compatibiliteit-modus de draaien. (en eventueel als Administrator uitvoeren) ( Rechtermuisknop op het .exe bestand >> Eigenschappen >> Compatibiliteit )
Als ik een server in ga, en ik ga een poppetje kiezen, als ik dan ook maar één keer opzij ga, krijg ik een error
En dit is ook bij allemaal andere servers, dus mijn vraagje is
Weet iemand het?
Alvast bedankt