Geplaatst: 13 december 200717 jaren comment_842221 hey mensen ik ga julie leren hoe je gta kan spelen met de wii remote (afstandsbediening) (gemaakt voor gta sanandreas) wat we nodig hebben 1 bluetooth 2GlovePie (als het goed is is die geupload) 3wii remote (met Nunchuk ) oke als we dat hebben beginnen we, start bluetooth en druk op de wii remote 1 en 2 en houd ze ingedrukt. klik nu op nieuwe verbinding en als het goed is ziet hij hem nu, dan kan je 1 en 2 los laten. start nu GlovePie die je hebt geunzipt, klik op nieuw en plak dit script er in. var.xtrim = 6 var.ytrim = -31var.ztrim = 6var.deadzone = 5var.KITTspeed = 100 msvar.rumble = falseMouse.RightButton = Wiimote.AMouse.LeftButton = Wiimote.Bif 0 = 0 then if var.kitt = 0 then wiimote.Leds = 1 endif if var.kitt = 1 then wiimote.Leds = 3 endif if var.kitt = 2 then wiimote.Leds = 6 endif if var.kitt = 3 then wiimote.Leds = 12 endif if var.kitt = 4 then wiimote.Leds = 8 endif if var.kitt = 5 then wiimote.Leds = 12 endif if var.kitt = 6 then wiimote.Leds = 6 endif if var.kitt = 7 then wiimote.Leds = 3 endif wait var.KITTspeed var.kitt = (var.kitt + 1) % 8endifif var.rumble and (mouse.x = 0 or mouse.x = 1 or mouse.y = 0 or mouse.y = 1) then if var.rmbl = false wiimote.Rumble = 1 wait 200 ms wiimote.Rumble = 0 endif var.rmbl = trueelse var.rmbl = falseendifvar.accx = wiimote.RawForceX + var.xtrimvar.accy = wiimote.RawForceY + var.ytrimvar.accz = wiimote.RawForceZ + var.ztrimif wiimote.dot1vis and wiimote.dot2vis then if var.accy > -7 then var.orientation = 0 elseif var.accy > -45 then if var.accx < 0 then var.orientation = 3 else var.orientation = 1 endif else var.orientation = 2 endif if var.leftpoint = 0 then if var.orientation = 0 then if wiimote.dot1x < wiimote.dot2x then var.leftpoint = 1 else var.leftpoint = 2 endif endif if var.orientation = 1 then if wiimote.dot1y > wiimote.dot2y then var.leftpoint = 1 else var.leftpoint = 2 endif endif if var.orientation = 2 then if wiimote.dot1x > wiimote.dot2x then var.leftpoint = 1 else var.leftpoint = 2 endif endif if var.orientation = 3 then if wiimote.dot1y < wiimote.dot2y then var.leftpoint = 1 else var.leftpoint = 2 endif endif endif if var.leftpoint = 1 then var.fix1x = wiimote.dot1x var.fix1y = wiimote.dot1y var.fix2x = wiimote.dot2x var.fix2y = wiimote.dot2y else var.fix1x = wiimote.dot2x var.fix1y = wiimote.dot2y var.fix2x = wiimote.dot1x var.fix2y = wiimote.dot1y endif var.dx = var.fix2x - var.fix1x var.dy = var.fix2y - var.fix1y var.cx = (var.fix1x+var.fix2x)/1024.0 - 1 var.cy = (var.fix1y+var.fix2y)/1024.0 - .75 var.d = sqrt(var.dx*var.dx+var.dy*var.dy) var.dx = var.dx / var.d var.dy = var.dy / var.d var.ox = -var.dy*var.cy-var.dx*var.cx; var.oy = -var.dx*var.cy+var.dy*var.cx; var.ax = (var.ox * screen.desktopwidth) + (screen.desktopwidth / 2) var.ay = (-var.oy * screen.desktopwidth) + (screen.desktopheight / 2) var.dx = var.ax - mouse.cursorposx var.dy = var.ay - mouse.cursorposy var.d = sqrt((var.dx*var.dx)+(var.dy*var.dy)) var.a = 180 / (200 + var.d * var.d * var.d * .001) if var.d <= var.deadzone then var.a = 1 debug = var.d + " " + var.a var.finalx = mouse.cursorposx * var.a + var.ax * (1 - var.a) var.finaly = mouse.cursorposy * var.a + var.ay * (1 - var.a) mouse.cursorposx = var.finalx mouse.cursorposy = var.finalyelse var.leftpoint = 0endifup = Wiimote.Updown = Wiimote.Downalt = Wiimote.Left = PlaySound("peep.wav")alt = PlaySound("peep.wav")four = Wiimote.Rightd = 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyX > 0.5a = -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyX < -0.5s = 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyY > 0.5w = -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyY < -0.5shift = Wiimote.Plusc = Wiimote.Minus escape = Wiimote.Homefive = Wiimote.Onesix = Wiimote.Twospace = Wiimote.Nunchuk.CButton enter = Wiimote.Nunchuk.ZButton klik nu op run en start gta gemaakt door hy luuk. GlovePIE029.zip Bewerkt: 13 december 200717 jaren door hy luuk
Geplaatst: 13 december 200717 jaren comment_842227 Ik doe dit al langer met Vice City, maar ik zal het eens met SA proberen . Het zou leuk zijn als je wat aan de opmaak van je tut doet . KUTGW . Bewerkt: 13 december 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 13 december 200717 jaren Auteur comment_842230 Ik doe dit al langer met Vice City, maar ik zal het eens met SA proberen .Het zou leuk zijn als je wat aan de opmaak van je tut doet . KUTGW . wat bedoel je met opmaak ?
Geplaatst: 13 december 200717 jaren comment_842238 Ik doe dit al langer met Vice City, maar ik zal het eens met SA proberen .Het zou leuk zijn als je wat aan de opmaak van je tut doet . KUTGW . wat bedoel je met opmaak ? Hij bedoeld met plaatjes, Tussentitles, Vetgedrukt. Schijngedrukt...
Geplaatst: 13 december 200717 jaren Auteur comment_842246 ok ik hep de meeste spellings fouten er uit (dat is wel moeilijk als je spellings dislektie hebt )
Geplaatst: 13 december 200717 jaren comment_842252 Nog een paar tips voor als je de code zelf gescripted hebt: 1. zorg ervoor dat je met de + en - kan switchen van wapens 2. zorg ervoor dat je kan "richten" Verder ziet het er wel goed uit . @ hieronder, neej, hoezo? daarom vraag ik ofdat je dat kan fiksen . Bewerkt: 13 december 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 13 december 200717 jaren Auteur comment_842260 Nog een paar tips voor als je de code zelf gescripted hebt: 1. zorg ervoor dat je met de + en - kan switchen van wapens 2. zorg ervoor dat je kan "richten" Verder ziet het er wel goed uit . kan jij dat richten ? Bewerkt: 13 december 200717 jaren door hy luuk
hey mensen ik ga julie leren hoe je gta kan spelen met de wii remote (afstandsbediening) (gemaakt voor gta sanandreas)
wat we nodig hebben
1 bluetooth
2GlovePie (als het goed is is die geupload)
3wii remote (met Nunchuk )
oke als we dat hebben beginnen we, start bluetooth en druk op de wii remote 1 en 2 en houd ze ingedrukt.
klik nu op nieuwe verbinding en als het goed is ziet hij hem nu, dan kan je 1 en 2 los laten.
start nu GlovePie die je hebt geunzipt, klik op nieuw en plak dit script er in.
var.xtrim = 6
var.ytrim = -31
var.ztrim = 6
var.deadzone = 5
var.KITTspeed = 100 ms
var.rumble = false
Mouse.RightButton = Wiimote.A
Mouse.LeftButton = Wiimote.B
if 0 = 0 then
if var.kitt = 0 then
wiimote.Leds = 1
endif
if var.kitt = 1 then
wiimote.Leds = 3
endif
if var.kitt = 2 then
wiimote.Leds = 6
endif
if var.kitt = 3 then
wiimote.Leds = 12
endif
if var.kitt = 4 then
wiimote.Leds = 8
endif
if var.kitt = 5 then
wiimote.Leds = 12
endif
if var.kitt = 6 then
wiimote.Leds = 6
endif
if var.kitt = 7 then
wiimote.Leds = 3
endif
wait var.KITTspeed
var.kitt = (var.kitt + 1) % 8
endif
if var.rumble and (mouse.x = 0 or mouse.x = 1 or mouse.y = 0 or mouse.y = 1) then
if var.rmbl = false
wiimote.Rumble = 1
wait 200 ms
wiimote.Rumble = 0
endif
var.rmbl = true
else
var.rmbl = false
endif
var.accx = wiimote.RawForceX + var.xtrim
var.accy = wiimote.RawForceY + var.ytrim
var.accz = wiimote.RawForceZ + var.ztrim
if wiimote.dot1vis and wiimote.dot2vis then
if var.accy > -7 then
var.orientation = 0
elseif var.accy > -45 then
if var.accx < 0 then
var.orientation = 3
else
var.orientation = 1
endif
else
var.orientation = 2
endif
if var.leftpoint = 0 then
if var.orientation = 0 then
if wiimote.dot1x < wiimote.dot2x then
var.leftpoint = 1
else
var.leftpoint = 2
endif
endif
if var.orientation = 1 then
if wiimote.dot1y > wiimote.dot2y then
var.leftpoint = 1
else
var.leftpoint = 2
endif
endif
if var.orientation = 2 then
if wiimote.dot1x > wiimote.dot2x then
var.leftpoint = 1
else
var.leftpoint = 2
endif
endif
if var.orientation = 3 then
if wiimote.dot1y < wiimote.dot2y then
var.leftpoint = 1
else
var.leftpoint = 2
endif
endif
endif
if var.leftpoint = 1 then
var.fix1x = wiimote.dot1x
var.fix1y = wiimote.dot1y
var.fix2x = wiimote.dot2x
var.fix2y = wiimote.dot2y
else
var.fix1x = wiimote.dot2x
var.fix1y = wiimote.dot2y
var.fix2x = wiimote.dot1x
var.fix2y = wiimote.dot1y
endif
var.dx = var.fix2x - var.fix1x
var.dy = var.fix2y - var.fix1y
var.cx = (var.fix1x+var.fix2x)/1024.0 - 1
var.cy = (var.fix1y+var.fix2y)/1024.0 - .75
var.d = sqrt(var.dx*var.dx+var.dy*var.dy)
var.dx = var.dx / var.d
var.dy = var.dy / var.d
var.ox = -var.dy*var.cy-var.dx*var.cx;
var.oy = -var.dx*var.cy+var.dy*var.cx;
var.ax = (var.ox * screen.desktopwidth) + (screen.desktopwidth / 2)
var.ay = (-var.oy * screen.desktopwidth) + (screen.desktopheight / 2)
var.dx = var.ax - mouse.cursorposx
var.dy = var.ay - mouse.cursorposy
var.d = sqrt((var.dx*var.dx)+(var.dy*var.dy))
var.a = 180 / (200 + var.d * var.d * var.d * .001)
if var.d <= var.deadzone then var.a = 1
debug = var.d + " " + var.a
var.finalx = mouse.cursorposx * var.a + var.ax * (1 - var.a)
var.finaly = mouse.cursorposy * var.a + var.ay * (1 - var.a)
mouse.cursorposx = var.finalx
mouse.cursorposy = var.finaly
else
var.leftpoint = 0
endif
up = Wiimote.Up
down = Wiimote.Down
alt = Wiimote.Left = PlaySound("peep.wav")
alt = PlaySound("peep.wav")
four = Wiimote.Right
d = 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyX > 0.5
a = -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyX < -0.5
s = 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyY > 0.5
w = -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyY < -0.5
shift = Wiimote.Plus
c = Wiimote.Minus
escape = Wiimote.Home
five = Wiimote.One
six = Wiimote.Two
space = Wiimote.Nunchuk.CButton
enter = Wiimote.Nunchuk.ZButton
klik nu op run en start gta
gemaakt door hy luuk.
GlovePIE029.zip
Bewerkt: door hy luuk