Geen bijzonder GTA4 nieuws tijdens presentatie jaarcijfers 2007!
Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Take-Two Interactive bevestigde dat de release van Grand Theft Auto IV nog steeds vast ligt voor het tweede financiële kwartaal van 2008 (ergens tussen februari en april 2008). Take-Two wilde niet zeggen op welke dag de daadwerkelijke release is en meldt pas de release datum als deze bij hun bekend is (al leek uit de beantwoording van de vraag dat de release datum wel in interne marketingplannen bekend is). Take-Two zei dat het spel nog steeds tegelijk voor Playstation 3 en XBox 360 uit komt.
Op een vraag of Grand Theft Auto IV ook naar de Wii komt gaf Take-Two het antwoord dat Grand Theft Auto IV geen geschikt spel is voor de Wii console. Take-Two voegde hier aan toe dat andere spellen van Take-Two Interactive meer geschikt zijn voor de Wii. Kortom geen GTA4 op de Wii!.
De episodic content van Grand Theft Auto 4 voor op de XBox 360 komt ergens uit tussen November 2008 en Oktober 2009. Meer wilde Take-Two over de episodic content niet melden.