Geplaatst: 20 december 200717 jaren comment_846555 This van is for a lowpoly tuning carpack i'm making but enjoy: Deze truck is voor een lowpoly tuning carpack dat ik aan het maken ben. Download
Geplaatst: 21 december 200717 jaren comment_846933 every start is a good start. maybe you could make some subwoofers in the back of the pickup, like a MTX Jackhammer, instead of that tire in the back.
Geplaatst: 22 december 200717 jaren comment_847716 Nice car dude, it really makes the Sadler a cool ride. Maybe you can change the 'fake' SA chrome to real chrome, with the texture "vehicleenvmap128.tga", or the texture you used on the wheels, if that isn't the same thing. I guess it looks way better. Also, maybe you can chop the roof a bit. (Or even make it a roadster(convertible) ) *Dutch, Nederlands: Mooie wagen man, hierdoor is de Sadler ineens een coole bak. Misschien kan je het 'neppe' SA chrome veranderen naar echt chrome, met de texture "vehicleenvmap128.tga", of de texture die je hebt gebruikt op de wielen, als dat al niet dezelfde is. Ik denk dat dat er veel beter uit ziet. Misschien kan je ook het dak een stukje verlagen (Of er een cabriolet van maken) Greetz Mythbuster EDIT@ diegene die dat heeft gedaan: Bedankt voor het deleten van die double post.. Bewerkt: 22 december 200717 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 22 december 200717 jaren comment_847896 Reageren in het Nederlands, of in beide talen aub.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858624 Mooie Sadler, Jij maakt toch ook de Driftstyle Elegy? Mvg Ferryn
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858633 Nice Sadler, some months ago i had made a modified Sadler. Mooi Sadler, een paar maanden geleden had ik ook een gemodde Sadler gemaakt. @FerryN, tegen wie heb je het? Bewerkt: 4 januari 200817 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 7 januari 200817 jaren comment_861378 @ GTA_Xp Ik had het tegen ptkamikaz, op een gta mod site staat ook namelijk een driftelegy met zijn naam erbij, heb daarvan de eerste versie.
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren Auteur comment_862117 I'll make a v2.0, fixing the spec, chrome on the wheels, extra stuff in the trunk like audio speakers. The next ride is going to be the Cartel Crushler, it's a Cartel from GTA3 with parts from SA's Monster. BTW thanks for comments
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_863041 ik vind wel droog, low poly auto, en dan van die donders mooie wielen in de achterbak
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren Auteur comment_884017 New Car: Drift Elegy Changes from the original: -Modified bumpers (stock) -New exhaust from the D1GP game -Custom NFSMW rims -Custom brake lights (and I'm going to make new front lights) -New paintjob template made and UV-mapped by me. Stuff to fix (bugs known): -Rims (I want to add different rims in the back but the one I putted in "wheel_rf_dummy" still goes to the rear rims) -Minor texture problems and glass isn't working. I just need to fix the wheel thing (the different rims in the back) and make a new damage model to release this baby, so if anyone knows how to make a rim to work only on it's dummy tell me. Paintjob template at the end of the post.
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_884051 Amazing Maybe you can make great paintjobs with PhotoShop.. Greetz Tim
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_884085 Good work man , I'm looking forward to see your next car
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_884138 Hey dude, nice car. Looking forward to see the new front! I know how to fix the rim problem. If you add a dummy called "wheel" linked to wheel_rf_dummy, it is fixed. Just name your real wheel objects something different, and it's fixed. (Also, check if the wheels on one side aren't mirrored, cause I had that with one of my cars. If so, you can fix it by just mirroring the wheel objects on that side in the program you use to model) (I know this thanks to Galiorix, another modeller from this forum) Good luck, and keep it up! Dutch/Nederlands: Hey man, gave wagen. Lijkt me leuk om de nieuwe voorkant te zien. Ik weet hoe je het probleem met de velgen oplost. Als je een dummy genaamd "wheel" maakt, en die link je aan wheel_rf_dummy, dan is het opgelost. Gewoon je "echte" wiel objecten een andere naam geven, en het is goed. (Check ook even of de wielen aan een kant niet gemirrored zijn, dat had ik namelijk met een van mijn wagens. Als dat zo is, dan kun je dat fixen door de wiel objecten aan een kant te mirroren in het programma dat je gebruikt om te modellen. (Dit weet ik dankzij Galiorix, een andere modeller van dit forum) Succes, en ga zo door! Greetz Mythbuster. Bewerkt: 5 februari 200817 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren Auteur comment_885337 Hey dude, nice car. Looking forward to see the new front!I know how to fix the rim problem. If you add a dummy called "wheel" linked to wheel_rf_dummy, it is fixed. Just name your real wheel objects something different, and it's fixed. (Also, check if the wheels on one side aren't mirrored, cause I had that with one of my cars. If so, you can fix it by just mirroring the wheel objects on that side in the program you use to model) (I know this thanks to Galiorix, another modeller from this forum) I did that but somehow the bug is still there and BTW check the updates on the rear: Made LED brakelights to work with HQLM but I forgot to install it in my game
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_885340 Damn nice ride dude. Maybe you can make a bit of new light texture on the original, on the bit that is just white. Like you make it the colour of the front lights(just white) on the "vehiclelights256.tga" texture, and on the "vehiclelightson256" texture that bit is red. If you then map the LED's on that bit, when the lights are off they'll be white, and on they'll be red, wouldn't that be a cool idea?(Just a thought I just came up with though), cause this looks cool with the white LED's. About the rims: I don't know man, did you maybe name the real wheelobjects like wheel1, wheel2, wheel3, wheel4 or something? or wheel_lf, wheel_rf, wheel_lb and wheel_rb? Keep it up dude! Dutch/Nederlands: Vette wagen man. Misschien kan je een stukje nieuwe lichten-texture maken óp de originele, op dat stukje dat gewoon wit is. Dat je zeg maar op de "vehiclelights256.tga" texture een stuk in de kleur van de koplampen doet, en op de "vehiclelightson256.tga" texture het stukje rood maken. Als je dan de LED's op dat stukje mapt, en de lichten zijn uit, zijn ze wit, maar als ze aan zijn zijn ze rood, misschien dat dat een cool idee is(gewoon een ideetje dat ik zo verzin hoor) want dit ziet er wel vet uit met witte LED's Over die velgen: Ik heb geen idee, heb je misschien de "echte" wielobjecten de namen wheel1, wheel2, wheel3, wheel4 gegeven, of iets als wheel_lf, wheel_rf, wheel_lb en wheel_rb ofzo? Keep it up! Greetz Mythbuster
Deze truck is voor een lowpoly tuning carpack dat ik aan het maken ben.
Download