Geplaatst: 22 december 200717 jaren comment_847995 Moto gp :een motor race spel Poke Pinbal:een leuk pinbal spel Iridion 3D :ruimte schiet spel met mooie graphics TH Pro Skater:oude vertroude skate actie met Tony Driver 2 : een van de weinige Driver games die niet verneukt is (DS) NFS U2 of Ridge racer DS GTA ADvance wel met doosje en boekjes Imand interese pm me maar ff Bewerkt: 22 december 200717 jaren door Big Playahh
Geplaatst: 7 januari 200817 jaren Auteur comment_861449 Dan is er nog maar één oplossing, en dat is op school aan je vrienden vragen of ze het spel GTA Advance hebben. Het zou namelijk wel eens kunnen dat iemand GTA Advance heeft, in ieder geval succes met het vinden van GTA Advance. Want dat spel is inderdaad erg moeilijk te krijgen. ja anders moet ik een emulator downloaden ik weet het het is illigaal maar ja..
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_865332 bedoelen jullie Grand Theft Auto.. de ouwe originele??.. ik kom uit schimmert,, limburg,, en heb dat spel alleen tis voor pc! Bewerkt: 12 januari 200817 jaren door remco13000
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren comment_865939 bedoelen jullie Grand Theft Auto.. de ouwe originele??.. ik kom uit schimmert,, limburg,, en heb dat spel alleen tis voor pc! Als je had gelezen wist je dat ze GTA Advance bedoelde! En die is alleen op de GBA uitgekomen! Check hier de oficiële site: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto/gba/
Geplaatst: 14 januari 200817 jaren comment_866452 Jha Klopt.. bij advance dagt k niet meteen aan gba.. dusse.. ik denk zeg t ff...!!.. mer sry wist k niet
Geplaatst: 15 januari 200817 jaren comment_866851 Jha Klopt.. bij advance dagt k niet meteen aan gba.. dusse.. ik denk zeg t ff...!!.. mer sry wist k niet Geeft niet hoor
Geplaatst: 15 januari 200817 jaren Auteur comment_867029 og ja ik heb gehoort dat die te krijgen is in weert en dat is vlak bij dus ik denk dat ik daar eens een kijkje ga nemen
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902168 Als jij zelf niet op internet mag bestellen kan je aan een vriend vragen of hij hem via internet voor je koopt, en hem dan weer ven hem overkopen
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren Auteur comment_911358 ik krijg hem zometeen dus dit topic kan gesloten worden oja een ding zit bij die gta een poster?
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911660 ik krijg hem zometeen dus dit topic kan gesloten wordenoja een ding zit bij die gta een poster? Kaart? echte poster? nee helaas...
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren Auteur comment_911700 ik krijg hem zometeen dus dit topic kan gesloten wordenoja een ding zit bij die gta een poster? Kaart? echte poster? nee helaas... oke dan is die compleet
Moto gp :een motor race spel
Poke Pinbal:een leuk pinbal spel
Iridion 3D :ruimte schiet spel met mooie graphics
TH Pro Skater:oude vertroude skate actie met Tony
Driver 2 : een van de weinige Driver games die niet verneukt is
(DS) NFS U2 of Ridge racer DS
GTA ADvance wel met doosje en boekjes
Imand interese pm me maar ff
Bewerkt: door Big Playahh