Geplaatst: 28 december 200717 jaren comment_851779 ik heb nergens geen basketball meer liggen terwijl ik hem niet in de crib heb gesaved ps in verband met glitch heb ik hem daar niet gesaved maar hoe kan ik dan geen basketballen meer hebben?
Geplaatst: 28 december 200717 jaren comment_851780 Ik heb wel eens gehoord dat als je iemand vermoort die aan het basketballen is dat je dan niet meer kan baskerballen, De Crib komt mij ook bekent voor! Tijmentje5
Geplaatst: 28 december 200717 jaren comment_852233 Raar, want die glitch komt er alleen maar als je in Madd Dogg's Mansion hebt gesaved. Anders zul je er mischien perongeluk een keer gesaved hebben, of iemand anders heeft op je Savegame zitten klooien.
Geplaatst: 29 december 200717 jaren comment_852435 Er is toch nog een basketbalveldje naast The Johnsons house? Daar kan je ook gewoon verder gaan hoor
Geplaatst: 29 december 200717 jaren comment_852439 Heb je echt op geen een veld een basketbal liggen? Raar zeg probeer hem eens opnieuw op te starten .
Geplaatst: 29 december 200717 jaren Auteur comment_852520 ja ik heb echter nog nooit basketballer vermoordt ofzo maar ze liggen er gewoon niet meer
Geplaatst: 29 december 200717 jaren comment_852833 ik heb nergens geen basketball meer liggen terwijl ik hem niet in de crib heb gesavedps in verband met glitch heb ik hem daar niet gesaved maar hoe kan ik dan geen basketballen meer hebben? ik heb net hetzelfde ik heb daar ook nooit gesaved en ook nergens meer een basketball (ik weet het nie zeker maar als je mod' s gebruikt dat het zo kan uitdraaien )
Geplaatst: 29 december 200717 jaren comment_852882 er spelen nooit mensen basketball alleen jij kan het doen tog ? of vergis ik me
ik heb nergens geen basketball meer liggen terwijl ik hem niet in de crib heb gesaved
ps in verband met glitch heb ik hem daar niet gesaved maar hoe kan ik dan geen basketballen meer hebben?