January 16, 200521 yr wie heeft er van jullie killzone al? zo ja is die mooi of niet? mischien ga ik hem halen als ie een beetje lijp is
January 16, 200521 yr wie heeft er van jullie killzone al?zo ja is die mooi of niet? mischien ga ik hem halen als ie een beetje lijp is ikzelf heb hem niet maar ga hem zeker kopen ik heb hem al eens met een vriend gespeeld en die zit al de hele tijd aan me kop te zagen wanneer ik killzone ga kopen maar heb voor de moment nog niet genoeg geld . :angry:
January 17, 200521 yr heb gespeeld in de winkel Het lijkt een beetje op halo maar graphics zijn slechter. Ik vond hem zelf niet zo fascinerend geef mij maar socomII
January 19, 200521 yr is die killzone dan echt zo mooi?? ik heb alleen maar zo'n reclame over gezien maar daar zie ik geen screens volgens mij :unsure: in ieder geval weet ik nog niks van killzone dus kopen word het niet
January 20, 200521 yr Killzone zit gewoon heel goed in elkaar vooral omdat het niet meevalt om een Shooter op console te fabrieken...
January 21, 200521 yr ik heb hem bij de marko gespeeld maar ik vind er nie zo veel aan maar mischien dat dat komt omdat je dan met de knuppeltjes moet aimen enzo en da vind ik nie fijn zekert nie omdat ik altijd me shooting games op de pc speel
January 22, 200521 yr Ik heb hem gisteren gespeeld, en vind het een kutbesturing. Mikken gaat niet zuiver, vind het grafisch wel erg mooi, maar qua gameplay doet hij toch niet wat ik verwachtte dat hij zou doen.
January 22, 200521 yr Ik heb hem gisteren gespeeld, en vind het een kutbesturing.Mikken gaat niet zuiver, vind het grafisch wel erg mooi, maar qua gameplay doet hij toch niet wat ik verwachtte dat hij zou doen. Besturing is kwestie van vaker spelen... En qua gameplay idd is best vaag maar op het eind wordt het helemaal goed gemaakt...
July 5, 200520 yr ik vind het zelf een heel goed spel want ik heb hem ik had hem zeker gekocht,een echte aanrader heel mooi beeld en lekkere besturing die je als je wilt kan veranderen, het is erg uitgebreid en slagvelden in je eentje is egt cool maar verhaal is ook goed
July 10, 200520 yr ik vind het zelf een heel goed spel want ik heb hem ik had hem zeker gekocht,een echte aanrader heel mooi beeld en lekkere besturing die je als je wilt kan veranderen, het is erg uitgebreid en slagvelden in je eentje is egt cool maar verhaal is ook goed Ja, dat vind ik er ook van. Maar ik speel niet zo graag veldslagen(het verhaal dus). Ik vind slagveld leuker om te spelen. Gewoon lekker killen, maar online is hij ook zaalig. Ik heb hem wel nog maar 1 keer online gespeeld, bij mijn neef want ik kan met mijn ps2 niet online. Maar ik vind hem ook een heel cool spel
wie heeft er van jullie killzone al?
zo ja is die mooi of niet?
mischien ga ik hem halen als ie een beetje lijp is