Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_860583 Ik probeer Dmagic1 Wheel Mod te installeren maar steeds als ik het doe krijg ik deze boodschap: Wat houdt het in want ik snap er niks van.. (de mod installeert dus niet) Bewerkt: 6 januari 200817 jaren door Scorpiuss
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_860590 Lijkt er in eerste instantie gewoon op dat je de mod zelf of al een eerdere versie op je PC hebt staan. Bekijk dit nog even na, verwijder de mod voor de zekerheid en installeer dan de nieuwste versie.
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren Auteur comment_860594 Neeneenee dat dacht ik eerst ook, maar hij staat niet op de pc.. Ik heb hem wel eens geinstalleerd maar toen meteen weer gecanceld.
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_860602 Neeneenee dat dacht ik eerst ook, maar hij staat niet op de pc.. Ik heb hem wel eens geinstalleerd maar toen meteen weer gecanceld.Da's niet slim, want dan heb je hem waarschijnlijk toch half geïnstalleerd. Waarschijnlijk heeft de installer net een bestand op map overgebracht waardoor het programma denkt dat ie geïnstalleerd is. Spoor deze op en verwijder/vervang 'm. Nu kun je de mod opnieuw installeren.
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren Auteur comment_860606 Edit 2: het is me gelukt! Ik heb de manual installatie gedaan met behulp van deze tut: http://forums.xbox-scene.com/lofiversion/i...hp/t390873.html Bewerkt: 7 januari 200817 jaren door Scorpiuss
Ik probeer Dmagic1 Wheel Mod te installeren maar steeds als ik het doe krijg ik deze boodschap:
Wat houdt het in want ik snap er niks van.. (de mod installeert dus niet)
Bewerkt: door Scorpiuss