Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_861410

Ik ben de laatste tijd een erge fan van GD, dus was even aan het zoeken op Free Record Shop voor Bullet In A Bible, een cd van GD. Daar zag ik dus een muziekUMD van Bullet In A Bible staan.. Mijn vraag is dus: Zie je ook beeld op die UMD, video dus. Of is het puur de muziek, MP3 dus?

Alvast bedankt, The GamerII

Featured Replies

Geplaatst:
comment_861416
Ik ben de laatste tijd een erge fan van GD, dus was even aan het zoeken op Free Record Shop voor Bullet In A Bible, een cd van GD. Daar zag ik dus een muziekUMD van Bullet In A Bible staan.. Mijn vraag is dus: Zie je ook beeld op die UMD, video dus. Of is het puur de muziek, MP3 dus?

Alvast bedankt, The GamerII

Bullet In A Bible is in principe een DVD met beeld, en een UMD veranderd er weinig aan. Ik heb het even voor je opgezocht, en ik denk dat het hiermee wordt bevestigd :sigaar:

Green Day - Bullet In A Bible UMD Video

Geplaatst:
comment_861499

Alle UMD's geven een kwaliteit gelijkwaardig aan DVD. Ik neem dus aan dat ook deze daar niet veel voor onder zal doen en gewoon vergelijkbaar is met de DVD versie.

Geplaatst:
comment_861759

Dat is de afweging die je moet maken, de cd en de DVD óf een UMD en dus overal en nergens kunnen beschikken over de muziek. Ik denk dat we je daar niet mee kunnen helpen omdat dat toch echt een persoonlijke keuze is die je zelf moet maken.

Wel kan ik zeggen waar ik zou voor gaan en dat is dan toch de CD plus gratis DVD, je kan hem dan niet overal mee meenemen, maar je kan hem op een groot scherm bekijken, geluid is beter en het is in verhouding goedkoper zover ik begrijp.

Succes met je keuze.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.