Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_861716

Die warning herken ik van het programma Pawno waarmee je scripts voor SA-MP kunt creeëren. Ik weet de oorzaak ook wel, op deze manier. Je hebt het stuk code niet helemaal goed uitgelijnd. Afhankelijk van een stuk code, moet je hem een paar regels inspringen met [Tab]. Als je eventjes het stukje code post waar de fout in zit, kan ik je denk ik ook wel vertellen hoeveel regels je hem moet inspringen... ;)

Overigens kun je dit beter in het SA-MP forum vragen, maar het lijkt me nu beter om een mod te vragen hem te verplaatsen... :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_861738
Die warning herken ik van het programma Pawno waarmee je scripts voor SA-MP kunt creeëren. Ik weet de oorzaak ook wel, op deze manier. Je hebt het stuk code niet helemaal goed uitgelijnd. Afhankelijk van een stuk code, moet je hem een paar regels inspringen met [Tab]. Als je eventjes het stukje code post waar de fout in zit, kan ik je denk ik ook wel vertellen hoeveel regels je hem moet inspringen... ;)

Overigens kun je dit beter in het SA-MP forum vragen, maar het lijkt me nu beter om een mod te vragen hem te verplaatsen... :)

hier is het

het probleem:

C:\Documents and Settings\Guido\Bureaublad\gta server\gamemodes\leeg.pwn(605) : warning 217: loose indentation

ik heb het nummer erbij gezet waar het (605) is

de code:

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
   new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid);
   if (Current == gMenu0) {
   switch(row) {
   case 0: {
   OnInfo(playerid,0);
   TogglePlayerControllable(playerid,1);}
   case 1:	{
   TogglePlayerControllable(playerid,1);
   if (OnEnter(playerid,0)==1){
   gMenue0 = CreateMenu(Mname,1,50,200,50,25);
   AddMenuItem(gMenue0,0,EatFood);
   AddMenuItem(gMenue0,0,Exercise);
   AddMenuItem(gMenue0,0,Exit);
   ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid);
   SetPlayerInterior(playerid,1);
   SetPlayerPos(playerid,223.043991,1289.259888,1082.199951);}}
   case 2: {
   TogglePlayerControllable(playerid,1);
   if (OnBuy(playerid,0)==1){
   gMenue0 = CreateMenu(Mname,1,50,200,50,25);
   AddMenuItem(gMenue0,0,EatFood);
   AddMenuItem(gMenue0,0,Exercise);
   AddMenuItem(gMenue0,0,Exit);
   ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid);
   SetPlayerInterior(playerid,1);
   SetPlayerPos(playerid,223.043991,1289.259888,1082.199951);}}
   case 3: {
  TogglePlayerControllable(playerid,1);
  if (OnRent(playerid,0)==1){
  gMenue0 = CreateMenu(Mname, 1, 50, 200, 50, 25);
  AddMenuItem(gMenue0,0,EatFood);
  AddMenuItem(gMenue0,0,Exercise);
  AddMenuItem(gMenue0,0,Exit);
  ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid);
  SetPlayerInterior(playerid,1);
  SetPlayerPos(playerid,223.043991,1289.259888,1082.199951);}}
  case 4: {
  SellHouse(playerid,0);
  TogglePlayerControllable(playerid,1);}
  case 5: {
  LockHouse(playerid,0);
  TogglePlayerControllable(playerid,1);}}}
(605)    if (Current == gMenue0) {
  switch(row) {
  case 0: {
  new Float:Chealth;
  GetPlayerHealth(playerid,Chealth);
  SetPlayerHealth(playerid,Chealth+25);
  ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid);}
  case 1: {
  new Float:Carmour;
  GetPlayerArmour(playerid,Carmour);
  SetPlayerArmour(playerid,Carmour+2);
  ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid);}
  case 2: {
  SetPlayerInterior(playerid,0);
  SetPlayerPos(playerid,1962.807250,1343.762817,15.482250);}}}

Bewerkt: door r3v3rz3

Geplaatst:
comment_862539

Je kan ook dit:

#pragma tabsize 0

Boven aan je script doen (maar wel onder De #includes :7 ) dan negeert de compiler de warnings.

Tayama

Bewerkt: door tayama3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.