Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861712 wat bedoelen ze met warning 217: loose indentation het is gwn wat ik moet doen
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861716 Die warning herken ik van het programma Pawno waarmee je scripts voor SA-MP kunt creeëren. Ik weet de oorzaak ook wel, op deze manier. Je hebt het stuk code niet helemaal goed uitgelijnd. Afhankelijk van een stuk code, moet je hem een paar regels inspringen met [Tab]. Als je eventjes het stukje code post waar de fout in zit, kan ik je denk ik ook wel vertellen hoeveel regels je hem moet inspringen... Overigens kun je dit beter in het SA-MP forum vragen, maar het lijkt me nu beter om een mod te vragen hem te verplaatsen...
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren Auteur comment_861738 Die warning herken ik van het programma Pawno waarmee je scripts voor SA-MP kunt creeëren. Ik weet de oorzaak ook wel, op deze manier. Je hebt het stuk code niet helemaal goed uitgelijnd. Afhankelijk van een stuk code, moet je hem een paar regels inspringen met [Tab]. Als je eventjes het stukje code post waar de fout in zit, kan ik je denk ik ook wel vertellen hoeveel regels je hem moet inspringen... Overigens kun je dit beter in het SA-MP forum vragen, maar het lijkt me nu beter om een mod te vragen hem te verplaatsen... hier is het het probleem: C:\Documents and Settings\Guido\Bureaublad\gta server\gamemodes\leeg.pwn(605) : warning 217: loose indentation ik heb het nummer erbij gezet waar het (605) is de code: public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid); if (Current == gMenu0) { switch(row) { case 0: { OnInfo(playerid,0); TogglePlayerControllable(playerid,1);} case 1: { TogglePlayerControllable(playerid,1); if (OnEnter(playerid,0)==1){ gMenue0 = CreateMenu(Mname,1,50,200,50,25); AddMenuItem(gMenue0,0,EatFood); AddMenuItem(gMenue0,0,Exercise); AddMenuItem(gMenue0,0,Exit); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid); SetPlayerInterior(playerid,1); SetPlayerPos(playerid,223.043991,1289.259888,1082.199951);}} case 2: { TogglePlayerControllable(playerid,1); if (OnBuy(playerid,0)==1){ gMenue0 = CreateMenu(Mname,1,50,200,50,25); AddMenuItem(gMenue0,0,EatFood); AddMenuItem(gMenue0,0,Exercise); AddMenuItem(gMenue0,0,Exit); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid); SetPlayerInterior(playerid,1); SetPlayerPos(playerid,223.043991,1289.259888,1082.199951);}} case 3: { TogglePlayerControllable(playerid,1); if (OnRent(playerid,0)==1){ gMenue0 = CreateMenu(Mname, 1, 50, 200, 50, 25); AddMenuItem(gMenue0,0,EatFood); AddMenuItem(gMenue0,0,Exercise); AddMenuItem(gMenue0,0,Exit); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid); SetPlayerInterior(playerid,1); SetPlayerPos(playerid,223.043991,1289.259888,1082.199951);}} case 4: { SellHouse(playerid,0); TogglePlayerControllable(playerid,1);} case 5: { LockHouse(playerid,0); TogglePlayerControllable(playerid,1);}}} (605) if (Current == gMenue0) { switch(row) { case 0: { new Float:Chealth; GetPlayerHealth(playerid,Chealth); SetPlayerHealth(playerid,Chealth+25); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid);} case 1: { new Float:Carmour; GetPlayerArmour(playerid,Carmour); SetPlayerArmour(playerid,Carmour+2); ShowMenuForPlayer(gMenue0,playerid);} case 2: { SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,1962.807250,1343.762817,15.482250);}}} Bewerkt: 8 januari 200817 jaren door r3v3rz3
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861744 Het stukje code helemaal vooraan in je uitlijning zetten en vervolgens twee keer op [Tab] drukken, dan staat hij goed...
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862539 Je kan ook dit: #pragma tabsize 0 Boven aan je script doen (maar wel onder De #includes ) dan negeert de compiler de warnings. Tayama Bewerkt: 9 januari 200817 jaren door tayama3
wat bedoelen ze met
warning 217: loose indentation
het is gwn wat ik moet doen