Geplaatst: 11 januari 200817 jaren comment_863699 Mr. Whoopee back? In elke Gta vanaf nu toe is de Mr. Whoopee beschikbaar. Denken jullie dat de Mr. Whoopee ook in Gta IV beschikbaar zal zijn? Zelf denk ik van wel, alleen zal hij dan mischien een andere naam hebben. Dan zal hij waarschijnijk weer iets met 'Ice Cream' heten net zoals in Gta 1. Het is wel grappig dat muziekje wat er uit de Mr. Whoopee komt, hopelijk ook in IV! Het zal ook een leuke toevoeging zijn al kun je zelf ijs kopen als hij aan de weg staat. Kortom, het zou leuk zijn al zien we hem weer terug in Liberty City! Hopelijk zal Rockstar dan weer met iets anders leuks komen... In plaats van de ..... en de ..... op de Mr. Whoopee! Denk jij dat we hem weer terug zullen zien in Gta IV? Mvg, GrandTheftTwanO
Geplaatst: 17 januari 200817 jaren comment_868874 Mr Whoopee zal zeker wel terugkomen maar ik hoop alleen niet dat ze net als in SA er zo'n ijsje in de vorm van een penis op zetten want dat vond ik echt stom -_- sloeg nergens op. Dus het oude vertrouwe whoopeetje van GTA III moet gewoon weer terugkomen
Geplaatst: 19 januari 200817 jaren comment_869765 Ja, ik hoop dat ook in GTA 4 komen. De ijs verkopen zal cool zijn
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871640 Mr. Whoopee Zit wel degelijk in het spel: Aan de linkerkant van de afbeelding: Hier is Mr. Whoopee in San Andreas (gelijkenis): en hier is Mr Whoopee in het echt XD MR WHIPSY!!!! (Heeft hier niks mee te maken, maar vond wel grappig): Alleen in GTA 4 mist hij het edele deel (ijscream) of de borsten (slagroom) op de bvenkant van de auto
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872151 Ik denk die wagen niet Mr.whoopee maar wel een gewone bestelwagen.
In elke Gta vanaf nu toe is de Mr. Whoopee beschikbaar.
Denken jullie dat de Mr. Whoopee ook in Gta IV beschikbaar zal zijn?
Zelf denk ik van wel, alleen zal hij dan mischien een andere naam hebben.
Dan zal hij waarschijnijk weer iets met 'Ice Cream' heten net zoals in Gta 1.
Het is wel grappig dat muziekje wat er uit de Mr. Whoopee komt, hopelijk ook in IV!
Het zal ook een leuke toevoeging zijn al kun je zelf ijs kopen als hij aan de weg staat.
Kortom, het zou leuk zijn al zien we hem weer terug in Liberty City!
Hopelijk zal Rockstar dan weer met iets anders leuks komen...
In plaats van de ..... en de ..... op de Mr. Whoopee!
Denk jij dat we hem weer terug zullen zien in Gta IV?
Mvg,
GrandTheftTwanO