January 18, 200521 yr Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p
January 18, 200521 yr Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p Is mijn nog nooit overkomen Jmmr dat je geen schreen hebt
January 18, 200521 yr Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p Misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen.. Ik had een x dat CJ door de deur heen stapte en hij hem daarna open en dicht deed :ph34r: Edited January 18, 200521 yr by Sultan
January 18, 200521 yr misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen Ja dat kan ook nog Maar vraagie: Heeft iemand dit wel eens vaker gehad?
January 18, 200521 yr misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen Ja dat kan ook nog Maar vraagie: Heeft iemand dit wel eens vaker gehad? mijn nooit overkomen
January 18, 200521 yr Het zal wel een schoonheidsfourje zijn Moet dit schoonheidsfoutje zijn?? Wat bedoel je ermee? <_<
January 18, 200521 yr dat het niet mooi afgewerkt is dat de ps2 of het spel zelf niet in de gaten had dat je het deed..en dus de bijpassende animatie of whatever er niet bij opstarte
January 18, 200521 yr Euhm als je iemand doodschiet door het hoofd dan valt hij uit z'n auto. Waarschijnlijk ben je ingestapt zonder te kijken wat er op de grond lag . En naar ik weet als je iemand doodschiet in een auto kan je hem er niet uit sleuren?
January 18, 200521 yr dat het niet mooi afgewerkt isdat de ps2 of het spel zelf niet in de gaten had dat je het deed..en dus de bijpassende animatie of whatever er niet bij opstarte het komt gewoon omdat rocstar games geen zin had om alles perfect te maken als ze dit zouden doen zouden we 5 jaar moeten wachten en tegen dan zijn er al honderden nieuwe technieken en spelcomputers uitgevonden.
January 18, 200521 yr Ik bedoel dat het maar een klein onozel foutje is. Vergelijk SA eens met het eerste gtagame. Het is nu veel beter. Maar weer dat binnen een paar jaar gta sa dan een oud spel is. Tegendan hebben ze nieuwe methodes en wie weet gta 3D
January 18, 200521 yr Ja,GTA 3,Vice City en San Andreas zijn 3d. Voor de mensen die niet snappen wat 3d is <_< : Driedimensionaal is een term gebruikt om aan te geven dat een object ruimtelijk is; het object heeft drie dimensies: lengte, breedte en hoogte. 3D De verkorte aanduiding 3D wordt meestal gebuikt om aan te geven dat iets als ruimtelijk kan worden waargenomen: 3D-foto's, 3D-film, 3D-graphics. De beelden zijn vaak niet echt ruimtelijk, maar door bepaalte trucjes (bijv. een bril met een rood en met een blauw glas) kan men toch 3D zien. Van echt ruimtelijke objecten (een schoenendoos) zegt men niet dat het 3D is. De aanduiding 3D heeft dus betrekking op onverwachte visuele beelden. Je verwacht een plat beeld (foto), maar je ziet 3D. Bron: www.nl.wikipedia.org Lazlow
January 19, 200521 yr ik had een keer deed ik de wagen stoppen en toen deed die de deur dicht terwijl die al dicht was
January 19, 200521 yr Ik bedoel met die 3D dat je zo een gek brilletje moet opzetten, zoals je in pretparken hebt. 3D-effect of zo iets
January 19, 200521 yr ja dat zou egt super vet zijn Lijkt het net of Cj naast je staat en er een auto de kamer in komt rijden Edited January 19, 200521 yr by Wesley
Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p