Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

heb net een nieuwe bug gevonden

Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p

Featured Replies

Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p

Is mijn nog nooit overkomen

Jmmr dat je geen schreen hebt

Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks  uit de auto:p

Misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen.. Ik had een x dat CJ door de deur heen stapte en hij hem daarna open en dicht deed :ph34r:

Edited by Sultan

misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen

Ja dat kan ook nog

Maar vraagie:

Heeft iemand dit wel eens vaker gehad?

Het zal wel een schoonheidsfourje zijn :rolleyes:

misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen

Ja dat kan ook nog

Maar vraagie:

Heeft iemand dit wel eens vaker gehad?

mijn nooit overkomen

Het zal wel een schoonheidsfourje zijn

Moet dit schoonheidsfoutje zijn??

Wat bedoel je ermee? <_<

dat het niet mooi afgewerkt is

dat de ps2 of het spel zelf niet in de gaten had dat je het deed..en dus de bijpassende animatie of whatever er niet bij opstarte

Euhm als je iemand doodschiet door het hoofd dan valt hij uit z'n auto.

Waarschijnlijk ben je ingestapt zonder te kijken wat er op de grond lag .

En naar ik weet als je iemand doodschiet in een auto kan je hem er niet uit sleuren?

dat het niet mooi afgewerkt is

dat de ps2 of het spel zelf niet in de gaten had dat je het deed..en dus de bijpassende animatie of whatever er niet bij opstarte

het komt gewoon omdat rocstar games geen zin had om alles perfect te maken als ze dit zouden doen zouden we 5 jaar moeten wachten en tegen dan zijn er al honderden nieuwe technieken en spelcomputers uitgevonden.

Ik bedoel dat het maar een klein onozel foutje is. Vergelijk SA eens met het eerste gtagame. Het is nu veel beter. Maar weer dat binnen een paar jaar gta sa dan een oud spel is. Tegendan hebben ze nieuwe methodes en wie weet gta 3D

De games zijn toch al 3D???

Ja,GTA 3,Vice City en San Andreas zijn 3d.

Voor de mensen die niet snappen wat 3d is <_< :

Driedimensionaal is een term gebruikt om aan te geven dat een object ruimtelijk is; het object heeft drie dimensies: lengte, breedte en hoogte.

3D

De verkorte aanduiding 3D wordt meestal gebuikt om aan te geven dat iets als ruimtelijk kan worden waargenomen: 3D-foto's, 3D-film, 3D-graphics. De beelden zijn vaak niet echt ruimtelijk, maar door bepaalte trucjes (bijv. een bril met een rood en met een blauw glas) kan men toch 3D zien.

Van echt ruimtelijke objecten (een schoenendoos) zegt men niet dat het 3D is. De aanduiding 3D heeft dus betrekking op onverwachte visuele beelden. Je verwacht een plat beeld (foto), maar je ziet 3D.

Bron: www.nl.wikipedia.org

Lazlow

ik had een keer deed ik de wagen stoppen en toen deed die de deur dicht terwijl die al dicht was

Ik bedoel met die 3D dat je zo een gek brilletje moet opzetten, zoals je in pretparken hebt. 3D-effect of zo iets

ja dat zou egt super vet zijn

Lijkt het net of Cj naast je staat en er een auto de kamer in komt rijden

Edited by Wesley

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.