Geplaatst: 15 januari 200817 jaren comment_867280 hij zegt dat het bestand beschadigd is maak ik kan het gwn afspelen wat kan het probleem zijn ik snap er niks van help me aub
Geplaatst: 15 januari 200817 jaren comment_867339 Mag je de extensie wel importeren in Movie Maker? Probeer het om te zetten naar een ander formaat die Movie Maker (ook) kan afspelen, zodat je dat geluid alsnog in je film kan verwerken. Succes!
Geplaatst: 15 januari 200817 jaren Auteur comment_867359 Mag je de extensie wel importeren in Movie Maker? Probeer het om te zetten naar een ander formaat die Movie Maker (ook) kan afspelen, zodat je dat geluid alsnog in je film kan verwerken. Succes! hoe bedoel je WMA of wat?
Geplaatst: 15 januari 200817 jaren comment_867523 Je zegt dat je een geluid hebt, maar dat dat beschadigd zou zijn. Als je nou dat geluid probeert om te zetten naar een extensie die Movie Maker wel afspeelt, (bijvoorbeeld WMA, MP3, WAV) misschien dat het dan wel wordt geaccepteerd. Als je al één van die formaten hebt, probeer hem dan om te zetten naar een ander formaat. Bijvoorbeeld op Zamzar.com of zoek een convertor(site) op Google.
Geplaatst: 16 januari 200817 jaren Auteur comment_867751 hij is al mp3 dus eigelijk zou het geen probleem moeten zijn maar ik probeer het tog maar als jij het zegt
hij zegt dat het bestand beschadigd is maak ik kan het gwn afspelen
wat kan het probleem zijn ik snap er niks van
help me aub