Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Matige screenshots

Misschien ben ik aan het zeuren maar misschien ook wel niet ? ik weet ook niet of er mensen zijn die het met me eens zijn, maar ik heb alle tot nu toe uitgekomen screenshots eens goed bekeken en vind toch dat er veel screens zijn die matige beelden vertonen met bijvoorbeeld: gebouwen op de achter grond die wel opgeplakt lijken , dat gezicht van roman lijkt wel 1 bijelkaar geplakt ''object''. sommige voorwerpen heel hoekig en puntig, komt dat door de kwaliteit van de screens of is het gewoon zo dat rockstar nog helemaal niet ver met die graphics en afwerking is en je dat dus ook kan aflezen van de screens(mijn mening) en ze ons in maart gaan vertellen dat de game in oktober uitkomt, hmm ik heb toch een naar voorgevoel....

Edited by jeffreyaerox

Featured Replies

De meeste screens die uit zijn zijn al een paar maanden geleden gemaakt dus onderhand zullen ze wel wat verder zijn met de game.

Maar soms heb ik ook nog wel het gevoel dat ze nog lang niet klaar zijn en het is best mogelijk dat het weer wordt uitgesteld, maar ik hoop heel erg dat het ergens rond april uitkomt.

• Author

Ja dat is waar hopen dat de screens die bij de volgende preview van eind deze maand er beter uitzien, wieweet..

Ja dat is waar hopen dat de screens die bij de volgende preview van eind deze maand er beter uitzien, wieweet..
Misschien heb je ingescande screenshots bekeken, die zijn inderdaad veel minder. De screenshots in de Gallerij (rechtsboven) zijn naar mijn mening erg mooi.
  • Author

Ik zal 2 voorbeelden geven:

bekijk die fabriek op de achtergrond ( kan ook een laadfout zijn maar toch slecht)

die wolkenkrabbers op de achtergrond erg zwak het lijken wel plakplaatjes alhoewel ''niko'' toch niet ver van het gebouw afstaat.

Ps. deze afbeeldingen komen uit de gallerij.

post-68787-1200571228_thumb.jpg

post-68787-1200571240_thumb.jpg

• Author

@philip14

Haha ja daar heb je ook weer een punt :puh:

De screens zijn matig omdat het in-game beelden zijn. Het spel zal er natuurlijk top uit zien. :Y

Dat vind ik nog wel mee vallen, als je het niet mooi vind moet je dit filmpje maar even bekijken, dat weet je wel hoe mooi IV gaat worden ;)

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/153799.html

ha ha jep...wat is het toch ook lelijk gemaakt achteraf....

Dat zullen we over een paar jaar ook wel denken over IV :puh:

De screens zijn matig omdat het in-game beelden zijn. Het spel zal er natuurlijk top uit zien. :Y

Hoe kan het spel er nou top uit zien als de in-game beelden matig zijn? Voor zover ik weet is in-game gewoon in-game :puh:

Hoe kan het spel er nou top uit zien als de in-game beelden matig zijn? Voor zover ik weet is in-game gewoon in-game :puh:

Mischien dat ze nog niet de hele achtergrond afhebben ? Er zal vast wel een verklaring voor zijn.

Edited by 2fast{0}

de beelden waren mischien nog niet maar ziet er tot nu toe goed uit.

maar de gta games waren nooit top in graphics de gameplay was het belangrijkste.

Wat ook een belangrijke rol speelt in de afbeeldingen, is dat Rockstar voor GTA4 een bepaalde overlay op de texture gebruikt. Op screenshots ziet dat er niet mooi uit omdat dan het beeld stil staat, maar een maal bewegend is het wel heel mooi.

De 2e screen die jeffreyaerox heeft gegeven is een heel oude screen. Toen was IV nog niet eens 50% af. Het is toch algemeen bekent dat oude screens er vaak slecht uitzien omdat de game dan nog niet af is?

De 2e screen die jeffreyaerox heeft gegeven is een heel oude screen. Toen was IV nog niet eens 50% af. Het is toch algemeen bekent dat oude screens er vaak slecht uitzien omdat de game dan nog niet af is?

Hij klaagde volgens mij ook niet echt om de beeldwaliteit van de screens maar om de foutjes die erin zaten.

De grapfics zullen stukje beter zijn geworden sinds toen maar ze zijn denk ik vooral bezig geweest met allerlij bugs eruit te halen.