Jump to content
Geplaatst:
comment_868242

Misschien ben ik aan het zeuren maar misschien ook wel niet ? ik weet ook niet of er mensen zijn die het met me eens zijn, maar ik heb alle tot nu toe uitgekomen screenshots eens goed bekeken en vind toch dat er veel screens zijn die matige beelden vertonen met bijvoorbeeld: gebouwen op de achter grond die wel opgeplakt lijken , dat gezicht van roman lijkt wel 1 bijelkaar geplakt ''object''. sommige voorwerpen heel hoekig en puntig, komt dat door de kwaliteit van de screens of is het gewoon zo dat rockstar nog helemaal niet ver met die graphics en afwerking is en je dat dus ook kan aflezen van de screens(mijn mening) en ze ons in maart gaan vertellen dat de game in oktober uitkomt, hmm ik heb toch een naar voorgevoel....

Bewerkt: door jeffreyaerox

Featured Replies

Geplaatst:
comment_871920
De meeste screens die uit zijn zijn al een paar maanden geleden gemaakt dus onderhand zullen ze wel wat verder zijn met de game.

Maar soms heb ik ook nog wel het gevoel dat ze nog lang niet klaar zijn en het is best mogelijk dat het weer wordt uitgesteld, maar ik hoop heel erg dat het ergens rond april uitkomt.

ik denk niet dat gta4 nog een x wordt uitgesteld... ze hebbe nu jack thompson voor de regter gesleept om rondom de release van gta4 niet veel gezeur van hem zullen krijgen,,, en het zal ook niet kloppen met de trailers.. ze zijn nu alle 3 uit en ze laten ons niet een half jaar zonder wachten.

ps:

als je dat filmpje ziet denk je bij jezelf... wat zijn die ouwe gta's tog stront lelijk:p

Bewerkt: door mastala

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.