Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872332 Wat betekenen de rode stippen op de vindplaatsen op WikiGta? EN IK BEN EINDELIJK EEN KLEIN BEETJE VERDER XD ik kan in een helikopter boven de garages en in de 2e wereld lol. Ben nu bij Death Row met Kent Paul.
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872339 Wat betekenen de rode stippen op de vindplaatsen op WikiGta? EN IK BEN EINDELIJK EEN KLEIN BEETJE VERDER XD ik kan in een helikopter boven de garages en in de 2e wereld lol. Ben nu bij Death Row met Kent Paul. bedoel je geen oranje stippen , anders weet ik niet over wat je het hebt
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872345 Er zijn ook nog blauwen (alleen bij GTA San Andreas nog gezien). hieronder even de legenda: Oranje stip: Gewoon, altijd Rode stip: Na missie, of een andere voorwaarde Blauwe stip: Tijdens een missie Knipperend: In een interieur Bewerkt: 22 januari 200817 jaren door VWO-er
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872346 Er zijn ook nog blauwen (alleen bij GTA San Andreas nog gezien). hieronder even de legenda:Oranje stip: Gewoon, altijd Rode stip: Na missie, of een andere voorwaarde Blauwe stip: Tijdens een missie Knipperend: In een interieur knipperend klopt niet, dat moet toch geel zijn?
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872498 En als je erop gaat staan kan je zelfs zien onder welke voorwaarde.
Wat betekenen de rode stippen op de vindplaatsen op WikiGta?
EN IK BEN EINDELIJK EEN KLEIN BEETJE VERDER XD ik kan in een helikopter boven de garages en in de 2e wereld lol. Ben nu bij Death Row met Kent Paul.