Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873919 Ik heb met MTA een stunt plek gemaakt. Nu heb ik hem geconvert maar nu zie ik ze niet in de server. En JA ik heb ze bij OnGameModeInit() staan. Wie kan mij helpen? EDIT: Ik heb maar 126 objecten. (Kan een admin topic naam veranderen? naar: ''Spawn Probleem''?) Bewerkt: 24 januari 200817 jaren door Remcconen
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873956 De limiet is 150, om hem stabiel te laten draaien. Kijk eens of je toevallig geen komma's in plaats van punten in je script hebt staan. Na wijzigingen in een mode/script moet je die herstarten, natuurlijk: /rcon gmx Het moet er ongeveer zo uit zien: public OnGameModeInit() { // OBJECTS CreateObject(1211, -2701.165771, 56.201145, 3.696743, 0, 0, 0); CreateObject(1257, -2817.557129, 59.739281, 7.451081, 0, 0, 180); CreateObject(1307, -2820.526855, 88.431656, 6.443681, 310.1527, 0, 0); return 1; } Bewerkt: 24 januari 200817 jaren door Big Boss
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren Auteur comment_873968 Heb ik. Hier mijn code toch nog even. >>>KLIK<<<
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_873979 - Kijk je wel op de goede plek? - Heb je je gamemode wel gecompiled? - Heb je je server wel opnieuw gestart?
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren Auteur comment_874002 - Kijk je wel op de goede plek? - Heb je je gamemode wel gecompiled? - Heb je je server wel opnieuw gestart? Als je hem compiled dan kijk je toch of er Error's zijn? En ja ik kijk op de goede plek.
Geplaatst: 24 januari 200817 jaren comment_874472 Als je hem compiled dan kijk je toch of er Error's zijn? Huh? niet alleen kijken of er errors zijn... je moet sowiezo een compiled script hebben wat je op je server laat draaien (oftwel een .amx file)
Ik heb met MTA een stunt plek gemaakt. Nu heb ik hem geconvert maar nu zie ik ze niet in de server. En JA ik heb ze bij OnGameModeInit() staan.
Wie kan mij helpen?
EDIT: Ik heb maar 126 objecten.
(Kan een admin topic naam veranderen? naar: ''Spawn Probleem''?)
Bewerkt: door Remcconen