Jump to content
Geplaatst:
comment_873921

Grand Theft Auto 4 komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 op dinsdag 29 april 2008.

Ik ben zelf niet tevreden over de release datum, dit is het echt het maximale wat ze konden bedenken hoor. :N

Bewerkt: door Joriz
release datum toegevoegd voor duidelijkheid

• Reacties 179
  • Bezichtigingen 13.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat vind jij van de release date? 691 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van de release date?

• Goed, ik had later verwacht!
      128
    • Redelijk, dit had ik al wel verwacht
      188
    • Een beetje teleurgesteld
      172
    • Ik ben zwaar teleurgesteld!
      112
    • Geen mening
      36

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_893836
duurt echt veel te lang wort helemaal gek hier cod 4 is wel gaaf maar gta is gwn tha bomb :tu::tu::tu::tu:

Het duurt allemaal wel erg lang ja, hou mij in de tussen tijd ook maar met COD 4 bezig die is toch ook wel heel erg leuk, maar toch het gemis van een echte nieuwe gta, het is tenslotte al weer 3 en een half jaar geleden dat Sanandreas uitkwam, dat vind ik wel een hele lange tijd, en al die stories delen voegde nou ook niet echt wat toe

Geplaatst:
comment_894603
PSP kun je vergeten, en waarschijnlijk komt ie er ook niet voor de PC.

Persoonlijk denk ik wel dat ie nog gaat komen voor de PC maar dan pas later

Ik las een week geleden in de trein op weg naar school een stukje in de SP!TS over GTA IV, er stond als laatste zin: De PC-versie zal later uitkomen.

Dus we zullen zien!

Er is in ieder geval nieuwe hoop :eten::eten::eten:

Bewerkt: door Squidward

Geplaatst:
comment_894945

Ik kan er wel op wachte want heb die stories nog uit te spele op PSP :puh: , verder vin ik het wel heel jammer voor de mensen die geen console hebben, moeten ze nog langer wachten of mischien komt ie wel helemaal niet op de PC uit. Dus ik als consolegamer heb niet te klagen :*D

Geplaatst:
comment_896323

k zou als ik jullie was ps3 kope... dat is gewoon de toekomst, blu-ray enz past gewoon meer op dan een hd-dvd... en toshiba is trouwens gestopt met hd-dvd, blu-ray heeft al gewonne

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.