Geplaatst: 25 januari 200817 jaren comment_874593 welke gaming style moet ik nemen: ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA) soms sniper ik met die zelfde thompson en ik speel altijd deadmatch. kunnen jullie me helpen?
Geplaatst: 25 januari 200817 jaren comment_874624 welke gaming style moet ik nemen:ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA) soms sniper ik met die zelfde thompson en ik speel altijd deadmatch. kunnen jullie me helpen? Maar speel je echt zo van: Volop iedereen van m'n pad knallen of is het van: Stilletjes achter een muurtje wachten totdat iemand langs loopt en hem dan neer knallen? Van Johannes47 Bewerkt: 25 januari 200817 jaren door Johannes47
Geplaatst: 25 januari 200817 jaren Auteur comment_874654 welke gaming style moet ik nemen:ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA) soms sniper ik met die zelfde thompson en ik speel altijd deadmatch. kunnen jullie me helpen? Maar speel je echt zo van: Volop iedereen van m'n pad knallen of is het van: Stilletjes achter een muurtje wachten totdat iemand langs loopt en hem dan neer knallen? Van Johannes47 eerste meestal
Geplaatst: 25 januari 200817 jaren comment_874670 Ik denk dat je dan het best Uber-pwner kunt kiezen. Van Johannes47
Geplaatst: 25 januari 200817 jaren Auteur comment_874681 Ik denk dat je dan het best Uber-pwner kunt kiezen.Van Johannes47 ok bedankt
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren comment_878796 Die 'gaming style' maakt eigenlijk niets uit hoor. Ik heb gewoon noob kill3|2. ^^ h4x u53|2 is ook een leuke. xD
welke gaming style moet ik nemen:
ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA)
soms sniper ik met die zelfde thompson
en ik speel altijd deadmatch.
kunnen jullie me helpen?